Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - Pracownik biurowy

BONASOFTO firmie

  • Rudna Mała (pow. rzeszowski), podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

W Bonasoft kierujemy się potrzebami Klienta i wspólnie z nim zastanawiamy się jak najlepiej dopasować proponowane rozwiązanie IT. Oprogramowanie, które projektujemy i budujemy jest ściśle dopasowane do konkretnych potrzeb zamawiającego.

Współpracujemy z wieloma specjalistami, posiadającymi szeroki zakres kompetencji. Dzięki temu możemy zaoferować nasze usługi w wielu obszarach - różne technologie budowy aplikacji, możliwość wykorzystania różnych baz danych w zależności od preferencji Klienta, itp. Dzięki bogatym kompetencjom możemy elastycznie planować budowę dedykowanych rozwiązań informatycznych.

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży - Pracownik biurowy

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna w naszej firmie za wsparcie procesów sprzedażowych odbywających się w formie przetargów zgodnie z ustawą PZP.

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby organizowanych przetargów pod względem formalno-prawnym, zgodnie z wymogami SIWZ.
  • Przygotowanie pism, korespondencji i dokumentacji przetargowej.
  • Monitorowanie i koordynowanie procesu przetargowego.
  • Terminową realizację zadań związanych z procedurą przetargową.
  • Dbanie o aktualność dokumentacji przetargowej: zaświadczenie z ZUS, US, KRK, wadia itp.
  • Wsparcie w przygotowaniu i pilnowaniu dokumentów podczas realizacji projektów.
  • Inne prace administracyjno-biurowe.

Wymagania

  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Dobra znajomość pracy z komputerem i systemami informatycznymi, w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel).
  • Samodzielność, systematyczność, skrupulatność.
  • Dobra organizacja czasu pracy.
  • Dbałość o wysoką jakość wykonywanej pracy.
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związane z przygotowywaniem dokumentacji przetargowej.
  • Znajomość złożonych rozwiązań informatycznych (systemy ERP, elektronicznego obiegu dokumentów, rozwiązania oparte o e-usługi itp.).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie
  • Stałe godziny pracy 8-16, ale czasami też poza :)
  • Pracę w niekorporacyjnej, rozwijającej się firmie :)
  • Udział w ciekawych projektach informatycznych
  • Możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności
  • Możliwość ciągłego rozwoju
  • Owocowe poniedziałki i środy
  • Karty Multisport
  • Parking :) 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy