background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Serwisu

KONE Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę, umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

KONE Sp. z o.o.

Piekarnicza 12a

Gdańsk

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie ofert i zamówień;
  • odpowiadanie na zapytania klientów;
  • aktualizację bazy Klientów w systemie CRM;
  • prace administracyjne i wsparcie organizacyjne działu Sprzedaży;
  • współpracę z działem Serwisu;
  • tworzenie raportów na potrzeby działu sprzedaży.

Nasze wymagania

  • doświadczenia w pracach administracyjno-biurowych;
  • dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację;
  • zaangażowania i samodzielności w działaniu;
  • bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych;
  • poszukujemy osób, które swoją karierę chciałyby rozwijać w dziale handlowym;
  • mile widziana znajomość narzędzi CRM i SAP.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju;
  • benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteryjny pakiet MyBenefit (włączając Multisport) , dofinansowanie nauki języka angielskiego.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • system kafeteryjny MyBenefit

KONE jest pracodawcą zapewniającym równe szanse, równe traktowanie wszystkim osobom bez względu na rasę, płeć, religię, kolor skóry, pochodzenie narodowe, wiek, stan cywilny lub niepełnosprawność. W KONE koncentrujemy się na tworzeniu innowacyjnej i opartej na współpracy kulturze pracy, w której cenimy wkład każdej osoby. Zaangażowanie pracowników jest dla nas kluczowym obszarem zainteresowania, gdzie zachęcamy do uczestnictwa, wymiany informacji oraz pomysłów. W KONE staramy się budować i pielęgnować kulturę, która promuje i ceni różnorodność. Napędza to nasze innowacje i zbliża nas do klientów oraz społeczności, którym służymy. Przestrzegamy etycznych praktyk biznesowych. Staramy się rozwijać kulturę współpracy, w której współpracownicy ufają sobie i szanują się nawzajem, a dobre wyniki są doceniane. Będąc doskonałym miejscem do pracy, z dumą oferujemy możliwości, które pomogą Ci budować karierę, osiągnąć osobiste cele oraz pozwolą prowadzić zdrowe i zrównoważone życie. Razem możemy sprawić, że KONE będzie doskonałym miejscem pracy, a miasta lepszymi miejscami do życia.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Serwisu, Piekarnicza 12a, Gdańsk