Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Serwisu

Otis Sp. z o.o.

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Twój zakres obowiązków

  • Aktywna presprzedaż usług serwisowych (telefoniczny kontakt z klientem),

  • Umawianie wizyt i koordynowanie kalendarza spotkań Partnera Biznesowego (Outlook, CRM),

  • Przygotowywanie dokumentów tj. umów, aneksów, wycen, ofert,

  • Przyjmowanie, analiza i zarządzanie reklamacjami i innymi zgłoszeniami klienta,

  • Przygotowywanie zestawień, raportów oraz analiz związanych z obsługą klienta w obszarze serwisowym.

Nasze wymagania

  • Otwartość na nawiązywanie relacji z nowymi klientami,

  • Wysoka kultura osobista i pro-kliencka postawa (klient wewnętrzny i zewnętrzny),

  • Samodzielność w działaniu, systematyczność oraz bardzo dobra organizacja i umiejętność planowania pracy własnej,

  • Zaangażowanie, dynamika w działaniu oraz nastawienie na wynik,

  • Sprawność obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel,

  • Umiejętności analityczne (praca z danymi i raportami),

  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem agencji pracy,

  • Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, karty przedpłacone),

  • Pracę dla międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku,

  • Możliwość szkoleń oraz rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji związanych ze stanowiskiem pracy,

  • Elastyczne godziny pracy (początek pracy 7:00-9:00),

  • Przyjazną atmosferę pracy.