Ta oferta pracy jest nieaktualna od 258 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds wsparcia sprzedaży - Transport międzynarodowy

  • Szczecin, zachodniopomorskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-03-02

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    HCS TRANSPORT & SPEDITION A/S to międzynarodowa firma z duńskim kapitałem, której obszar działania obejmuje m.in. transport, spedycję drogową, wywóz odpadów komunalnych na terenie Danii, inżynieryjne prace ziemne oraz recykling.

    Posiadamy 75-letnią tradycję, w tym ponad 50-letnią w transporcie międzynarodowym. Obecnie skupiamy kilkuset przewoźników z kilkunastu krajów, a nasza flota to około 1000 zestawów poruszających się każdego dnia na wielu różnych kierunkach międzynarodowych

    W związku z rozwojem firmy, aktualnie poszukujemy do naszego zespołu w Szczecinie pracownika na stanowisko:

    Specjalista ds wsparcia sprzedaży - Transport międzynarodowy - (Telesprzedawca /Telemarketing)

    Miejsce pracy: Szczecin

    Poszukujemy doświadczonego telesprzedawcy ze znajomością telemarketingu do naszej sekcji transportu międzynarodowego, która codziennie obsługuje 700-800 ciężarówek w Europie i w Skandynawii.

     

    Praca:

    Podstawową rolą telemarketingu będzie budowanie bazy nowych klientów z Polski.

    Kandydat zostanie przeszkolony i wprowadzony w zagadnienia międzynarodowego transportu drogowego w Europie, dzięki czemu uzyska niezbędne kompetencje.

    Będzie on częścią doświadczonego i kompetentnego zespołu sprzedaży, który będzie mógł pracować niezależnie - zarówno w telesprzedaży, jak i odnowie istniejących umów partnerskich.

    Miejsce pracy znajduje się w naszym oddziale w Szczecinie.


    Kwalifikacje:

    • Znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego, gdzie język polski jest twoim ojczystym językiem.
    • Doświadczenie z telemarketingu. Znajomość branży transportowej nie jest konieczna, ale ważne jest bycie wytrwałym i entuzjastycznym.
    • Pozytywnie nastawienie do swojej pracy i gotowość na rozwój.
    • Znajomość pakietu MS Office

    Cechy osobiste:

    • Gotowość do samodzielnej i zdeterminowanej pracy
    • Dobra samoorganizacja stanowiska pracy połaczona z umiejętnościami administracyjnymi
    • Czujesz się swobodnie w otwartym i nieformalnym klimacie w pracy i poza nią
    • Masz dobry nastrój

    Oferujemy:

    Gwarantujemy, że będziesz codziennie zajęty interesującą, odpowiedzialną i niezależną pracą na stanowisku z mnóstwem wyzwań w ekspansywnej firmie, która codziennie konkuruje z całą Europą.

    Będziesz mieć ogromne możliwości rozwoju zawodowego, dobrych i zdeterminowanych kolegów oraz atrakcyjne wynagrodzenie odzwierciedlające twoje kwalifikacje.

    Ze względu na to, że jesteśmy firmą duńską w celu pracy dla nas konieczne jest otwarcie własnej działalności gospodarczej (samozatrudnienie).

    Zainteresowany:

    Aby uzyskać więcej informacji na temat pozycji, skontaktuj się z Kierownikiem Biura w Polsce tel 91 4694830.

    Jeśli jesteś zmotywowany do ekscytującego wyzwania, czekamy na Twoją odpowiedź. Wyślij swoją aplikację, CV i inne odpowiednie załączniki za pomocą Aplikuj.

    aplikuj
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"