Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży w Contact Center

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-06-05
  • Ważna jeszcze 11 dni (do 2018-07-05)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY W CONTACT CENTER
    Lokalizacja: Warszawa
    Zatrudnienie: Umowa o pracę

    O TUI POLAND:

    Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

    Jeśli:

    • Pasjonują Cię podróże?
    • Jesteś otwarta/y, kontaktowa/y i lubisz pomagać innym?
    • Lubisz rozmawiać przez telefon, a obsługa komputera i maila nie jest Ci obca?
    • Potrafisz pracować w grupie, cenisz dobra atmosferę i szukasz stabilnej pracy?
    • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?

     

    Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na powyższe pytania to oznacza,
    że szukamy właśnie Ciebie!

    Zadania na stanowisku:

    Jako Specjalista ds. wsparcia sprzedaży będziesz odpowiadać za posprzedażową obsługę klienta (telefonicznie i mailowo).

     
     
    To my tworzymy świat podróży wyjątkowych! Chcesz stać się jego częścią?
    Aplikuj do nas!

    Oferujemy:

    • umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów pracę w ciekawym zespole z uśmiechniętymi ludźmi
    • pracę w systemie zmianowym (również weekendy)
    • szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
    • liczne wyjazdy typu study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI
    • szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie czas na przerwę i pyszną kawę, którą zawsze jest z kim wypić!:)
    Bardzo dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje, jednocześnie informujemy,
    że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.