Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży w Contact Center

TUI Group

  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

TUI Group

Wołoska 22A

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/na za obsługę posprzedażową klientów TUI. Praca dotyczy rozmów telefonicznych jak i zapytań e-mailowych.

Pracujemy w zgranym zespole z dużą energią i profesjonalizmem😊

Nasze wymagania

  • Pasjonują Cię podróże?

  • Jesteś otwarty/ta komunikatywny/na i lubisz pomagać innym?

  • Lubisz rozmowy telefoniczne z klientami a także sprawnie idzie Ci komunikacja e-mailowa?

  • Potrafisz pracować w grupie, cenisz sobie dobrą atmosferę pracy i stabilne zatrudnienie?

  • A dodatkowo (mile widziane) masz doświadczenie na podobnym stanowisku?

  • Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na powyższe pytania, to znaczy, że szukamy właśnie Ciebie😊

To oferujemy

  • Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju również w ramach innych Działów

  • Pracę w systemie zmianowym również w weekendy (Call Center jest czynne Poniedziałek - piątek: 09:00 - 20:00; Sobota i niedziela: 10:00 - 18:00)

  • Szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń

  • Liczne wyjazdy study tour oraz atrakcyjne oferty na produkty TUI

  • Pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna; możliwość korzystania z karty Multisport; dofinansowanie do ubezpieczenia na życie

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

TUI Group

Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Przewiń do profilu firmy