Ta oferta pracy jest nieaktualna od 317 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 09.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    NUTRICIA jest liderem na rynku żywności dla niemowląt i małych dzieci, oferuje produkty żywnościowe we wszystkich kategoriach, m.in. mleka następne, takie jak Bebiko 2 Nutriflor+, Bebilon 2 z Pronutra+, a także pełną gamę produktów uzupełniających dla niemowląt i małych dzieci (marka BoboVita). NUTRICIA jest częścią DANONE
     
    DANONE to światowy lider na rynku żywności. W Polsce działamy w ramach grupy 4 spółek: Danone (świeże produkty mleczne), Żywiec Zdrój (woda i napoje), NUTRICIA (żywność dla niemowląt i małych dzieci) oraz NUTRICIA Medyczna (żywność medyczna). Wszystkie łączy misja, znane i doceniane na całym świecie marki oraz możliwość rozwoju zawodowego, jaką oferują w ramach spójnej, międzynarodowej grupy.
    Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
    Lokalizacja: Warszawa
    Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży współpracuje z Kierownikami ds. Kluczowych Klientów. Dzięki temu poznaje specyfikę zarządzania współpracą z największymi sieciami handlowymi w Polsce. Jednocześnie uczestniczy w kluczowych procesach wewnętrznych związanych z planowaniem sprzedaży. Rozwija kompetencje, które przygotowują do dalszego rozwoju w ramach funkcji sprzedażowych i analitycznych.
    • Masz minimum 6-miesięczne doświadczenie w branży FMCG i wyższe wykształcenie
    • Jesteś nastawiona/-ny na rozwój - uczenie się od innych i samodzielne poszukiwanie informacji
    • Lubisz zadania analityczne i chętnie będziesz w nich wsparciem dla innych
    • Bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, a Twój grafik zadań nie wymyka Ci się spod kontroli
    • Z natury jesteś optymistką/-tą i wyróżniasz się proaktywnością
    • Masz mnóstwo pomysłów na rozwiązania zwiększające efektywność pracy i potrafisz je skutecznie wdrażać
    • Mierzysz wysoko, konsekwentnie dążąc do osiągnięcia wyznaczonych celów
    • Praca z ludźmi to Twoja pasja? Potrafisz budować długotrwałe relacje oparte na partnerstwie
    • Płynnie mówisz w j. angielskim  i bardzo dobrze posługujesz się MS Office (w szczególności Excel i Power Point)
    • Główne obowiązki związane z ogólnym wsparciem dla zespołu Menedżerów ds. Kluczowych Klientów (przygotowywanie raportów, zestawień, rozliczeń, prezentacji i dokumentacji sprzedażowej na potrzeby zespołu)
    • Możliwość zdobywania wiedzy merytorycznej i praktycznych umiejętności sprzedażowych poprzez stopniowe włączanie się w projekty zespołowe
    • Poznawanie pracy Kierownika ds. Kluczowych Klientów
    • W miarę rozwoju kompetencji dodatkowe zadania pozwalające na mierzenie się z ciekawymi wyzwaniami biznesowymi
    • Rozbudowana opieka medyczna
    • Szeroki zakres ubezpieczenia
    • Dofinansowanie do aktywności sportowych, kulturalnych i wyżywienia
    • Program Well-being dla Pracowników
    aplikuj

    Dołącz do kultury opartej na bliskiej współpracy, otwartości, twórczym entuzjazmie i szacunku dla drugiego człowieka. To odpowiedzialność, troska o bezpieczeństwo pracowników i produktów, zaangażowanie w problemy społeczne oraz w ochronę środowiska tworzą to, kim jesteśmy!