Ta oferta pracy jest nieaktualna od 366 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-11-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Pocztowy jest bezpiecznym, polskim bankiem, który zgodnie ze swoją misją pozwala realizować marzenia wielu pokoleń.

    Dzięki strategicznemu partnerstwu z Pocztą Polską jesteśmy naprawdę blisko, zapewniając dostęp do produktów i usług finansowych za pośrednictwem jednej z najszerszych sieci placówek w Polsce, liczącej ponad 4,6 tyś. punktów. Nasza oferta rachunków osobistych, kredytów i depozytów dostosowana jest do zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych Klientów.
    W ten sposób przyczyniamy się do wyrównywania szans w dostępie do usług bankowych oraz zapobiegamy wykluczeniu finansowemu w Polsce.

    Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz.
    SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY

    Warszawa

    U NAS DA SIĘ!

    • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
    • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
    • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
    • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
    • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
    • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę.

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

    • wspieranie i nadzór nad działaniami w zakresie zarządzania informacją w sieci sprzedaży poprzez między innymi:
      • przekazywanie informacji niezbędnych do realizowania sprzedaży np. dotyczących procedur, procesów i produktów
      • opracowanie i aktualizację materiałów wspierających sprzedaż
      • współtworzenie bazy wiedzy oraz wsparcie w rozwiązywaniu zgłaszanych zapytań przy udziale innych Departamentów Banku
      • zarządzanie przepływem informacji z i do sieci sprzedaży z Centrali Banku
      • bieżący kontakt ze sprzedawcami i menadżerami w sieci własnej i Poczty Polskiej
    • monitorowanie i analizę realizacji celów sprzedażowych
    • badanie i analiza efektywności sprzedaży
    • monitorowanie i definiowanie wskaźników sprzedażowych oraz jakościowych
    • wsparcie w organizacji działań mikromarketingowych np. akcji lokalnych, udziału w targach/eventach
    • współorganizowanie konkursów
    • współpracę z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi Banku

    ZAINTERESOWANI JESTEŚMY OSOBĄ, KTÓRA:

    • ma min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w branży finansowej
    • jest ambitna, kreatywna i otwarta na nowe rozwiązania
    • posiada zdolności analityczne
    • wykorzystuje znajomość pakietu Office w praktyce,
    • posiada wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
    • potrafi bardzo dobrze organizować pracę własną,
    • umie pracować zespołowo
    Chcesz wiedzieć więcej?