Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. Wsparcia Systemów IT - I linia wsparcia

SKK S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gromadzka 54A, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

SKK S.A.

Gromadzka 54A

Kraków

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SQL

System operacyjny

O projekcie

Do nowego Zespołu działającego w ramach Działu Technicznego szukamy drugiej osoby, która pomoże nam we wsparciu technicznym naszych Klientów. Rolą wsparcia jest przyjmowanie zgłoszeń od Klientów, diagnoza techniczna usterki i ewentualne przekazanie jej do drugiej linii wsparcia a także utrzymanie systemów. Ważna na tym stanowisku będzie umiejętność poruszania się w środowisku bazodanowym.

Wsparcie świadczymy całodobowo – szukamy osób, które będą pracowały w systemie dwóch zmian 16:00 – 24:00 oraz 24:00 – 8:00.

Wsparcie dotyczy naszego nowego systemu kontroli dostaw Hive Track: https://www.skk.com.pl/pl/co-robimy/nowoczesny-system-kontroli-dostaw.html

Zapewniamy odpowiednie wdrożenie oraz bardzo dobrą atmosferę pracy.

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie systemów/aplikacji mobilnych (Android)

  • Prace okołowdrożeniowe (testy nowych wersji, praca nad dokumentacją techniczną, praca nad procedurami)

  • Monitoring środowisk produkcyjnych przy użyciu dostępnych narzędzi

  • Weryfikacja zgłoszeń klienta pod kątem kompletności i zawartości merytorycznej (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)

  • Przekazywanie zadań do 2 linii wsparcia

  • Ścisła współpraca z zespołem programistów i wdrożeniowców

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia we wsparciu technicznym klienta zewnętrznego

  • Podstawowa umiejętność pisania zapytań SQL

  • Min. 2 lata doświadczenia technicznego

  • Doświadczenie w pracy z systemami obsługi zgłoszeń

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność komunikowania się w języku angielskim (głównie czytanie dokumentacji technicznej, opisywanie problemów technicznych)

  • Gotowość do pracy w systemie 2-zmianowym

Mile widziane

  • Znajomość z zakresu ITSM, Windows Server, MDM (np. SOTI), sieci komputerowych

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 2

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • kanban

Skład zespołu

  • support

Tak pracujemy nad projektem

  • code review

  • dokumentacja

  • narzędzia do trackowania zadań

Takie dajemy możliwości rozwoju

  • przestrzeń do eksperymentowania

  • szkolenia wewnątrzfirmowe

  • szkolenia zewnętrzne

  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie

To oferujemy

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne

  • Indywidualnie dopasowany plan rozwoju oraz rozwój kompetencji specjalistycznych i biznesowych

  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport

  • Brak dress code'u

  • Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę

  • Duży, bezpłatny parking na terenie biura

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

SKK S.A.

Jesteśmy firmą technologiczną, ekspertami w zakresie nowych technologii. Specjalizujemy się w dostarczaniu narzędzi z obszaru wsparcia produkcji, logistyki i pracy mobilnej.

W swoich rozwiązaniach dla biznesu wykorzystujemy sprzęt oraz technologię dostarczaną przez światowych

liderów. Od początku istnienia firmy koncentrujemy się na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest optymalizacja i automatyzacja pracy.

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy