ING Tech Poland

Specjalista ds. wsparcia systemów IT

ING Tech PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ING Tech Poland

Konduktorska 35

Katowice

Specjalista ds. wsparcia systemów IT
Miejsce pracy: Katowice
Numer referencyjny: /MB/AS/OD/LSA/TD/AJ8105

Szukamy Ciebie jeśli:

  • Znasz systemy klasy Windows Server lub Linux/Unix

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z klientem anglojęzycznym

Jak pracujemy

W ING Tech Poland działamy zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban. Jesteśmy innowacyjną organizacją opierającą swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracujemy. Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych. Podstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania.

umowa o pracę
taki rodzaj umowy oferujemy
24/7
w tych godzinach pracujemy
Konduktorska 35, Katowice
tutaj mieści się nasze biuro

Zakres obowiązków

60%
  - Obsługa Incident Management
 
10%
  - 1-sza linia wsparcia IT
 
10%
  - Automatyzacja rozwiązań dla incydentów IT
 
10%
  - Akcje naprawcze dla major incidents
 
10%
  - Uczestnictwo w projektach typu transfer 1 linii wsparcia
 

Pozostałe wymagania

  • Motywacja i chęć rozwoju w obszarze IT oraz do ciągłej nauki
  • Duże zaangażowanie i otwartość na zmiany
  • Samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy
  • Skuteczna realizacja postawionych celów oraz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na czas projektu
  • Umiejętność pracy w grupie
W ING Tech Poland dbamy o:
Nad Twoją rekrutacją czuwają:

Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz z podanym numerem referencyjnym  /MB/AS/OD/LSA/TD/AJ8105w temacie e-maila, za pomocą przycisku:

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Szukamy Ciebie jeśli:

  • Znasz systemy klasy Windows Server lub Linux/Unix
Specjalista ds. wsparcia systemów IT
Numer ref.: Numer referencyjny: /MB/AS/OD/LSA/TD/AJ8105

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z klientem anglojęzycznym

Jak pracujemy

W ING Tech Poland działamy zgodnie z podejściem Agile, w oparciu o metodyki zwinne tj. Scrum oraz Kanban. Jesteśmy innowacyjną organizacją opierającą swoje działania na zaufaniu do ludzi, z którymi pracujemy. Dzięki dużej swobodzie działania pobudzamy motywację oraz kreatywność, co przyspiesza pracę i pozwala elastycznie dostosowywać się do zmieniających się oczekiwań naszych partnerów biznesowych. Podstawą naszej organizacji są nieduże jednostki zwane squadami, które mają jasną wizję swojego produktu, samodzielnie pokonują pojawiające się wyzwania i wspólnie wypracowują najbardziej elastyczne i efektywne sposoby działania.

Zakres obowiązków

60%
  - Obsługa Incident Management
 
10%
  - 1-sza linia wsparcia IT
 
10%
  - Automatyzacja rozwiązań dla incydentów IT
 
10%
  - Akcje naprawcze dla major incidents
 
10%
  - Uczestnictwo w projektach typu transfer 1 linii wsparcia
 

Pozostałe wymagania

  • Motywacja i chęć rozwoju w obszarze IT oraz do ciągłej nauki
  • Duże zaangażowanie i otwartość na zmiany
  • Samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy
  • Skuteczna realizacja postawionych celów oraz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na czas projektu
  • Umiejętność pracy w grupie

Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych oraz z podanym numerem referencyjnym  /MB/AS/OD/LSA/TD/AJ8105w temacie e-maila, za pomocą przycisku:

 

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Jeżeli w przyszłości, chciałbyś/chciałabyś brać udział w innych rekrutacjach prowadzonych przez ING Business Shared Services B.V. sp. z o.o. Oddział w Polsce z siedzibą w Katowicach, potrzebujemy Twojej dodatkowej zgody:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia przyszłych rekrutacji.”

W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 2 lat. Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Ogłoszenie archiwalne