Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia technicznego (helpdesk)

Regatta Polska Sp. z o.o.O firmie

Regatta Polska Sp. z o.o.

Częstochowska 5

Modlnica (pow. krakowski)

Firma Regatta-Polska Sp z o.o., jest oficjalnym biurem sprzedaży angielskiej marki Regatta Great Outdoors.
Naszą ideą jest tworzenie wytrzymałych i wygodnych ubrań dla wszystkich, którzy niezależnie od warunków chcą aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu.

Regatta jest dostępna w ponad siedemdziesięciu krajach świata. Kilkukrotnie otrzymała prestiżową Queen's Awards for Enterprise (Królewską Nagrodę Przedsiębiorczości). Jest to oficjalna nagroda na rynku brytyjskim, przyznawana corocznie od 1965 roku firmom i organizacjom handlowym za wybitne osiągnięcia w dziedzinie innowacji i rozwoju handlu międzynarodowego.

Do grupy Regatta należą także marki Regatta Professional, Craghoppers, Dare2b i Hawkshead.

W Polsce prowadzimy sprzedaż w kilkudziesięciu lokalizacjach.
Specjalista ds. wsparcia technicznego (helpdesk)

Opis stanowiska

  • udzielanie wsparcia technicznego pracownikom sklepów własnych, sklepów ajencyjnych z zakresu systemu sprzedaży
  • opieka nad urządzeniami i pomoc w używaniu sprzętu znajdującego się w sklepach własnych (drukarki fiskalne, sprzęt audio, komputery, czytniki kodów)
  • udzielanie wsparcia w zakresie zakupu typowego oprogramowania licencyjnego
  • udzielanie wsparcia w wyborze rozwiązań i zakupu sprzętu komputerowego oraz akcesoriów dla sklepów własnych
  • pomoc i udział przy organizacji zakupu sprzętu komputerowego (zbieranie ofert, przygotowanie opisu
  • przedmiotu zamówienia, sprawdzenie i odbiór dostaw)
  • udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego,
  • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego
  • pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników w sklepach własnych
  • utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych, faxów, telefonów VoIP

Wymagania

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok
  • dobra znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office 2010/2013/2016/365, Google Doc/Sheets/Slides
  • znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy, Windows, Android, iOS
  • znajomość zagadnień i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych: sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika / sprzętu audio
  • podstawowa wiedza o urządzeniach audio np. jak podłączyć głośniki, wzmacniacz, mikrofon
  • dobra znajomość sprzętu komputerowego (komputery PC, laptopy, smartfony, tablety, drukarki, itp.)
  • znajomość montażu, konfiguracji, napraw i diagnostyki komputerów
  • umiejętność przygotowania video konferencji (TEAMS, Webex, Zoom)
  • umiejętność przygotowywania poradników i instrukcji użycia
  • znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP

Oferujemy

  • stałe zatrudnienie na umowie o pracę
  • atrakcyjne, adekwatne wynagrodzenie do posiadanego doświadczenia
  • praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość znaczącego rozwoju w obszarze księgowości, pogłębienia dotychczasowego doświadczenia, oraz zdobycie nowych umiejętności
  • pakiet medyczny
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
  • zniżka pracownicza na asortyment Regatta
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
Jeśli jesteś zainteresowany/a, prześlij nam swoje CV w języku angielskim.
Prosimy o zamieszczenie w zgłoszeniu następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.

CZEKAMY NA TWOJĄ APLIKACJĘ!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy