Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT - Helpdesk

PBW InżynieriaO firmie

PBW Inżynieria

Sokolnicza 5/74 53-676

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Grupy PBW,

  • opieka nad stacjami roboczymi i pomoc w używaniu innego sprzętu IT znajdującego się w siedzibie firmy,

  • udzielanie wsparcia w zakresie zakupu typowego oprogramowania licencyjnego,

  • udzielanie wsparcia w wyborze rozwiązań i zakupu sprzętu komputerowego oraz akcesoriów,

  • podstawowe zarzadzanie urządzeniami sieciowymi w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci w LAN w siedzibie firmy,

  • udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego,

  • pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników,

  • utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych, telefonów VoIP,

  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania,

  • podstawowa obsługa Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami),

  • obsługa i zarządzanie kontami poczty elektronicznej – Gsuite, o365

  • tworzenie dokumentacji procesowej dot. Zagadnień IT.

Nasze wymagania

  • znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office,

  • podstawowa znajomość Google Suite, Microsoft 365

  • Dobra znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows, Android i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych : sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika/sprzętu audio,

  • dobra znajomość sprzętu komputerowego potrzebna do analizy występujących problemów sprzętowych.

  • umiejętność diagnostyki komputerów,

  • umiejętność przygotowania video konferencji (Teams, Skype, Hangouts),

  • otwartość i komunikatywność, zaangażowanie w pracę,

  • dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista, punktualność,

  • umiejętność organizacji pracy własnej,

  • umiejętność prowadzenia dokumentacji,

  • umiejętność przygotowywania poradników i instrukcji użycia,

  • umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,

  • znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP,

  • znajomość języka angielskiego pozwalająca czytanie dokumentacji technicznej.

Mile widziane

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • podstawy Linux,

  • doświadczenie przy utrzymaniu i stron WWW,

  • znajomość zagadnień sieci komputerowych

  • wiedza i umiejętność konfiguracji usług sieciowych (proxy, dhcp, dns, vpn, firewall, itd.) na systemach klienckich.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat/pół etatu

  • możliwość rozwoju i samorealizacji, godziny pracy : 8-16 , 9-17, 10-18, okazjonalnie przy pracach planowych, godziny poza pracą organizacji.

PBW Inżynieria

Kluczem sukcesu PBW Inżynieria Sp. z o.o. jest umiejętność szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniających się wymagań rynku, trafny dobór sposobów realizacji powierzonych zadań, stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań. Tworzymy partnerskie relacje poprzez indywidualne podejście do klienta a wspólna pasja tworzenia łączy nas w dążeniu do celu.

Filary naszej firmy tworzą rzeczoznawcy, projektanci, kierownicy budów i inspektorzy z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, które wspierane są przez młode energiczne osoby, biegłe w nowoczesnych technologiach.

Przewiń do profilu firmy