Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki
Start
Szukaj
Strefa ofert
Konto
Menu
MEDCHART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sprawdź jak dojechaćMaksymalizowanie korzyści dla klienta:
• wspieranie klientów we wdrożeniu i konfiguracji oprogramowania
• aktywne promowanie nowych funkcjonalności
• prezentowanie aplikacji klientom, którzy są zainteresowani ofertą firmy
• praca z systemem CRM
Bieżąca obsługa klienta:
• udzielanie odpowiedzi na pojawiające się pytania dotyczące aplikacji
• telefoniczna i mailowa pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
• pełnienie dyżurów telefonicznych (premie za gotowość)
• współpraca z działem IT oraz przedstawicielami handlowymi
Szukamy osoby, która posiada:
• biegłość w obsłudze komputera
• inicjatywę i zaangażowanie
• chęć niesienia pomocy klientom
• ciekawość, gotowość do nauki i poszerzania wiedzy
• dobrą dykcję oraz umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie
• umiejętność organizowania czasu pracy
• samodzielność, komunikatywność, uczciwość i wysoką kulturę osobistą
W MEDchart tworzymy nowoczesne i intuicyjne oprogramowanie wspierające personel medyczny.
Towarzyszymy naszym użytkownikom oszczędzając ich czas i wysiłek, podnosząc tym samym jakoś obsługi i dbając o komfort pacjentów.
Naszymi klientami są placówki prywatne: gabinety specjalistyczne, kliniki oraz przychodnie.
Prosimy, aby w przesłanej aplikacji określić możliwy termin rozpoczęcia pracy.
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wsparcia technicznego, Mickiewicza 29/17.11, Katowice