Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-11-09
  • Ważna jeszcze 20 dni (do 2018-12-09)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Noble Systems Corporation SA Oddział w Polsce

    Noble Systems jest wielokrotnie nagradzaną amerykańską firmą technologiczną tworzącą komputerowe systemy wspomagające komunikację z klientem z siedzibą główną w Atlancie USA. Noble jest szczególnie dumne ze swojej innowacyjności, nasi inżynierowie zdobyli z nami szereg patentów, a nasze nowoczesne środowisko pracy, innowacyjna kultura, i duch przedsiębiorczości powodują, że jesteśmy doskonałym miejscem do rozwoju i budowy kariery.

    Poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Miejsce pracy: Kraków

    Zakres Obowiązków:

    • Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim w celu rozwiązywania nagłych problemów z systemem Noble.
    • IT Support dla klientów firmy: instalacja, konfiguracja i użytkowanie oprogramowania Noble.
    • Dokumentowanie wykonanej pracy i szkolenie klientów w sprawach związanych z użytkowaniem systemu.
    • Wzbogacanie wewnętrznej bazy wiedzy w celu umożliwienia klientom samodzielnego rozwiązywania problemów.
    • Tworzenie prostych skryptów i oprogramowania do testowania problemów klientów: bash, Python, Perl, SQL w środowisku Linux i Windows.
    • Ograniczone podróżowanie.

    Wymagania:

    • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    • Doświadczenie w pracy z klientami angielskojęzycznymi.
    • Umiejętność pracy z klientami o różnych typach osobowości.
    • Wyższe wykształcenie informatyczne, elektroniczne lub pokrewne (licencjat OK, studenci ostatnich lat również OK).
    • Doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi Linux i Windows.
    • Podstawowy poziom SQL, bazy danych PostgreSQL, Oracle, MSSQL lub inny duży RDBMS.
    • Minimalny poziom programowania skryptowego: Python, Perl, bash, Java.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • Dobra znajomość protokołów: TCP/IP, UDP, itp.
    • Doświadczenie z systemami typu Contact Center, ACD, lub podobnymi.
    • Doświadczenie w przekazywaniu technicznej wiedzy osobom bez technicznego przygotowania.
    • Podstawowa znajomość serwera IIS.

    Oferujemy:

    • Świetny wybór szkoleń i ścieżki rozwoju według swoich zainteresowań.
    • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pod okiem doświadczonej kadry.
    • Stabilną i bezpieczną pracę.
    • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej.
    • Możliwe szkolenia zagraniczne w USA.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji wraz z CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Noble Systems z siedzibą w Atlancie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.