Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

KRUK S.A.

  • Okrzei 18, Piła
    Piła, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

KRUK S.A.

Okrzei 18

Piła

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Jira

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie użytkowników (1-sza linia wsparcia),

  • Nadawaniu uprawnień do wybranych systemów, usług i zasobów,

  • Dbanie o bezpieczne, optymalne i estetyczne podłączenie urządzeń IT,

  • Utrzymanie wybranych (przypisanych) systemów IT, usług biznesowych oraz wewnętrznych,

  • Udział oraz kierowanie projektami IT,

  • Wsparcie procesu ewidencji sprzętu i oprogramowania,

  • Szkolenia i prezentacje używanych systemów dla użytkowników.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie techniczne - kierunek Informatyka i pokrewne,

  • Komunikatywność, umiejętność budowania relacji, otwartość,

  • Umiejętności pracy w zespole,

  • Umiejętności obsługi i wsparcia technicznego klientów wewnętrznych,

  • Znajomość sprzętu i oprogramowania informatycznego,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

Mile widziane

  • Doświadczenie w branży IT,

  • Doświadczenie w obsłudze klientów wewnętrznych,

  • Prawo jazdy kat. B.

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o: umowę o pracę,

  • Elastyczny czas pracy,

  • Praca hybrydowa zmianowa (zmiany od godz. 7:00, 8:00,10:00),

  • Parking dla rowerów i samochodów (jak już wrócimy do biur),

  • Atrakcyjny pakiet benefitów dla pracowników: bezpłatna, prywatna opieka medyczna: Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dodatkowe świadczenia dopasowane do Twoich potrzeb w ramach systemu kafeterii, ubezpieczenie dla pracownika na preferencyjnych warunkach,

  • Istnieje możliwość zatrudnienia w ramach umowy B2B.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • preferencyjne pożyczki

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • Kafeteria MyBenefit

KRUK S.A.

KRUK to zespół z pasją, dlatego szukamy ludzi zaangażowanych, dla których praca to przede wszystkim przyjemność i satysfakcja. Tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach oraz ambitnych projektach (również międzynarodowych).

W związku z intensywnym rozwojem IT w Grupie KRUK (jest nas już blisko 200 osób), poszukujemy doświadczonych Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Przewiń do profilu firmy