Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

T-MobileO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
 
SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO

Zakres odpowiedzialności:

  • Przyjmowanie zgłoszeń awarii drogą telefoniczną oraz e-mailową od Klientów końcowych.
  • Koordynowanie usuwania awarii we współpracy z BackOffice, firmami podwykonawczymi oraz dostawcami usług
  • Zapewnienie odpowiedniej jakości świadczonych usług dla Klientów
  • Kontakt z krajowymi oraz międzynarodowymi operatorami sieci telekomunikacyjnych
  • Obsługa wejść do kolokacji

Profil kandydata:

  • podstawowa znajomość działania technologii oraz protokołów stosowanych w sieciach pakietowych (TCP/IP,  Ethernet, routing IP, BGP-MPLS VPN)
  • znajomość zagadnień z teletransmisji radiowej oraz światłowodowej
  • znajomość zagadnień w dostępie radiowym GSM/UMTS/LTE
  • podstawowa znajomość konfiguracji routerów: Cisco, Juniper, Huaweii
  • znajomość konfiguracji modemów/konwerterów
  • znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje z zagranicznymi Klientami oraz poddostawcami
  • wykształcenie techniczne (telekomunikacyjne, informatyczne lub pokrewne)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • gotowość do pracować w systemie zmianowym w oparciu o grafik
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole.

Benefity, które na Ciebie czekają:

  • Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin lub imienin
  • Prywatna opieka medyczna w Medicover
  • System kafeteryjny z dofinansowaniem do rekreacji
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Bezpłatny parking
  • Szkolenia wewnętrze i zewnętrzne, platforma e-learningowa

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy