Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem angielskim

  • Kraków, małopolskie
  • Profesora Michała Życzkowskiego 20, 31-864 Kraków, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 24.07.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 23.08.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie – ponad 22 tysiące osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.
     
    W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy i powiększaniem się portfolio świadczonych usług, otwieramy rekrutację na następujące stanowisko:
    Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem angielskim
    Job location: Kraków
    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy!
     

    Nasze oczekiwania:

    • biegła znajomość języka angielskiego
    • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
    • chęć do nauki i samodoskonalenia
    • pozytywne nastawienie
    • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office
    • gotowość do pracy w systemie zmianowym zawierającym również zmiany nocne oraz pracę w niektóre weekendy (za pracę w godzinach nocnych przysługuje atrakcyjny bonus!)

    Nie wymagamy doświadczenia ani specjalistycznej wiedzy z zakresu IT – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w tej pracy!

     

    Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

    • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
    • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
    • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
    • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach

    Co oferujemy w zamian?

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • konkurencyjne wynagrodzenie z bonusesm za pracę w godzinach nocnych
    • elastyczny pakiet benefitów (do wyboru karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów, restauracji, etc.)
    • prywatną opiekę zdrowotną z pakietem dentystycznym i ubezpieczenieniem zdrowotnym w podróżach zagranicznych
    • intensywne szkolenia wstępne
    • jasno określoną ścieżkę kariery
    • i do 4 extra dni płatnego urlopu rocznie!

    Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku:

    https://www.facebook.com/stefaninipoland/

    Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

    Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    opisopisopis