Stefanini Poland

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

Stefanini PolandO firmie

Stefanini Poland

Wrocławska 152B

Opole

Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie – ponad 25 tysięcy osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.
 
W związku z powiększaniem się portfolio naszych usług, uruchamiamy rekrutację na następujące stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim
Job location: Opole

Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy!

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka holenderskiego
  • solidny język angielski
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
  • chęć do nauki i samodoskonalenia
  • pozytywne nastawienie
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office

Nie wymagamy doświadczenia ani wiedzy z zakresu IT – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w tej pracy!


Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
  • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
  • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
  • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach

Co oferujemy w zamian?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym dodatkiem językowym
  • elastyczny pakiet benefitów (do wyboru karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów, restauracji, etc.)
  • prywatną opiekę zdrowotną z pakietem dentystycznym i ubezpieczenieniem zdrowotnym w podróżach zagranicznych
  • intensywne szkolenia wstępne
  • jasno określoną ścieżkę kariery
  • i do 4 extra dni płatnego urlopu rocznie!

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/stefaninipoland/

Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

opisopisopis
Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie – ponad 25 tysięcy osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.
 
W związku z powiększaniem się portfolio naszych usług, uruchamiamy rekrutację na następujące stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy!

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka holenderskiego
  • solidny język angielski
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
  • chęć do nauki i samodoskonalenia
  • pozytywne nastawienie
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office

Nie wymagamy doświadczenia ani wiedzy z zakresu IT – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w tej pracy!


Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
  • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
  • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
  • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach

Co oferujemy w zamian?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie z atrakcyjnym dodatkiem językowym
  • elastyczny pakiet benefitów (do wyboru karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów, restauracji, etc.)
  • prywatną opiekę zdrowotną z pakietem dentystycznym i ubezpieczenieniem zdrowotnym w podróżach zagranicznych
  • intensywne szkolenia wstępne
  • jasno określoną ścieżkę kariery
  • i do 4 extra dni płatnego urlopu rocznie!

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/stefaninipoland/

Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Ogłoszenie archiwalne