Stefanini Poland

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim [rekrutacja prowadzona online]

Stefanini PolandO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Stefanini Poland

Wrocławska 152B

Opole

Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie – ponad 25 tysięcy osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.

W związku z ciągłym rozwojem naszych usług, uruchamiamy rekrutację na następujące stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim
Job location: Opole

Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy!

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • dobry język angielski
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
  • chęć do nauki i samodoskonalenia
  • pozytywne nastawienie
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office

Nie wymagamy doświadczenia ani wiedzy z zakresu IT – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w tej pracy!

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
  • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
  • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
  • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach

Co oferujemy w zamian?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z jasno określoną ścieżką kariery
  • konkurencyjne wynagrodzenie, z atrakcyjnym dodatkiem językowym
  • elastyczny pakiet benefitów, w którym można wybierać takie rzeczy jak karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów i restauracji, etc.
  • prywatną opiekę zdrowotną, zawierającą pakiet dentystyczny oraz ubezpieczenie na podróże zagraniczne
  • i do 4 extra dni płatnego urlopu rocznie!

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/stefaninipoland/

Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

opisopisopis
Stefanini od ponad trzech dekad dostarcza usługi IT klientom na całym świecie. Wspieramy zarówno średnie jak i duże korporacje w kwestiach konsultingu, wdrożeń systemów ERP, rozwoju i utrzymania aplikacji oraz specjalistycznych usług związanych z doraźnym reagowaniem na potrzeby kadrowe w kluczowych obszarach. Stefanini to też ludzie – ponad 25 tysięcy osób pracujących w różnych regionach, na całym świecie, świadczących profesjonalne usługi dla naszych klientów na najwyższym poziomie.

W związku z ciągłym rozwojem naszych usług, uruchamiamy rekrutację na następujące stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy!

Nasze oczekiwania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego
  • dobry język angielski
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z innymi
  • chęć do nauki i samodoskonalenia
  • pozytywne nastawienie
  • podstawowa znajomość obsługi komputera, środowiska Windows i pakietu MS Office

Nie wymagamy doświadczenia ani wiedzy z zakresu IT – nauczymy Cię wszystkiego czego będziesz potrzebować w tej pracy!

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • rozwiązywanie problemów użytkowników zgłaszanych telefonicznie, mailowo, lub innymi kanałami komunikacji
  • zapisywanie i opisywanie napływających zgłoszeń w systemie i poprawne nimi zarządzanie
  • współtworzenie bazy wiedzy na temat pojawiających się usterek i sposobów ich rozwiązywania
  • kooperacja z zespołami w innych lokalizacjach

Co oferujemy w zamian?

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z jasno określoną ścieżką kariery
  • konkurencyjne wynagrodzenie, z atrakcyjnym dodatkiem językowym
  • elastyczny pakiet benefitów, w którym można wybierać takie rzeczy jak karta MultiSport, bilety do kina, vouchery do sklepów i restauracji, etc.
  • prywatną opiekę zdrowotną, zawierającą pakiet dentystyczny oraz ubezpieczenie na podróże zagraniczne
  • i do 4 extra dni płatnego urlopu rocznie!

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/stefaninipoland/

Aplikacje prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj.

Prosimy o dodanie do CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Ogłoszenie archiwalne