Ta oferta pracy jest nieaktualna od 66 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wsparcia Terenowego

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 12.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu. 

    Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników. 

    To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
     
     

    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Wsparcia Terenowego

    Nr ref: TOK/2018/99
    Miejsce pracy: Gliwice


    Zakres obowiązków

    Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń
    • Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy rozwiązywaniu zgłoszeń
    • Zarządzanie zasobami IT wykorzystywanymi przez Biuro Wsparcia Terenowego
    • Dbanie o bazę CMBD (Maximo)
    • Przygotowywanie sprzętu IT do wydania użytkownikom
    • Instalacja i konfiguracja sprzętu IT
    • Przygotowywanie do utylizacji sprzętu IT

    Wymagania

    Czego oczekujemy?

    • Doświadczenia w zarządzaniu konfiguracją i naprawą sprzętu teleinformatycznego
    • Praktycznej znajomości środowiska MS Windows 7 i 10 pod kątem konfiguracji i usuwania błędów
    • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w zakresie instalacji
    • Umiejętności posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności MS Excel i MS Word)
    • Znajomości podstawowych usług sieciowych w zakresie konfiguracji LAN, WAN
    • Wiedzy technicznej z zakresu oprogramowania oraz instalacji i konfiguracji sprzętu komputerowego
    • Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną
    • Czynnego prawa jazdy kategorii B
    • Samodzielności w działaniu oraz otwartości na proponowanie ulepszeń
    • Umiejętności współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

    Mile widziane

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)
    • Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. A2
    • Certyfikaty Microsoft Workstation
    • Doświadczenie w zakresie wsparcia klientów w rozproszonych lokalizacjach

    Oferujemy

    • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem IT
    • Zdobycie doświadczenia w Centrum Usług Wspólnych IT, świadczącym usługi na rzecz pozostałych spółek w Grupie kapitałowej TAURON
    • Umowę o pracę
    • Atrakcyjny system premii motywacyjnej
    • Pakiet benefitów (Pracowniczy Program Emerytalny, prywatna opieka medyczna, Karta MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenia grupowe)
    Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.. moich danych osobowych w celu oceny moich kwalifikacji, oceny zdolności i umiejętności oraz wyboru i zatrudnienia odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób na wybranym stanowisku, w związku z którym toczy się postępowanie rekrutacyjne. Powyższa zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesłanym przeze mnie życiorysie (CV), liście motywacyjnym, a także udostępnione w toku rozmowy kwalifikacyjnej oraz w związku z przeprowadzeniem wobec mojej osoby testów kwalifikacyjnych i sprawdzających.

    Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przetwarzać Pani/Pana dane osobowe aby – w razie ustalenia przez nas na podstawie przekazanych przez Panią/Pana danych, że Pani/Pan spełnia wymagane przez nas kryteria – zaproponować Pani/Panu pracę w TAURON Obsługa Klienta Sp. z o. o.. W razie braku wyrażenia przez Panią/Pana zgody, nie będzie możliwym Pani/Pana udział w postępowaniu rekrutacyjnym.

    Zapraszamy do zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą procesu rekrutacji pod adresem: www.tauron.pl/rodo/klauzula-tok-rekrutacja