Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT
PKO Bank Polski SAO firmie
Białystok, podlaskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Departament Wsparcia Użytkownika
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA IT
Na co dzień w naszym zespole:
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
- świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
- zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
- posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
- jesteś komunikatywny, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
- jesteś samodzielny oraz potrafisz pracować w zespole,
- angażujesz się w pracę,
- charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.
W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne