Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia użytkownika IT

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Service Desk IT

SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA ITNumer ref.: CEN/JN/52/2020

Na co dzień jako nasz Specjalista:

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
  • świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
  • współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
  • zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.


To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
  • posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
  • jesteś komunikatywny, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
  • jesteś samodzielny oraz potrafisz pracować w zespole,
  • angażujesz się w pracę,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy