Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wsparcia użytkownika IT
PKO Bank Polski SAO firmie
Katowice, śląskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Service Desk IT
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA ITNumer ref.: CEN/JN/52/2020
Na co dzień jako nasz Specjalista:
- przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
- świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
- zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
- posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
- jesteś komunikatywny, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
- jesteś samodzielny oraz potrafisz pracować w zespole,
- angażujesz się w pracę,
- charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.
Ogłoszenie archiwalne