Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika IT

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Departament Wsparcia Użytkownika
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA IT

Na co dzień w naszym zespole:

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
  • świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
  • współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
  • zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
  • posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
  • jesteś komunikatywny, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
  • jesteś samodzielny oraz potrafisz pracować w zespole,
  • angażujesz się w pracę,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.


W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
  • Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
  • Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
  • Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne