Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. wsparcia użytkownika IT

PKO Bank Polski SAO firmie

  • Lublin, lubelskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Departament Wsparcia Użytkownika/Zespół Service Desk IT

SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKA ITNumer ref.: CEN/JN/52/2020

Na co dzień jako nasz Specjalista:

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),
  • świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
  • współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika,
  • zgłaszasz wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT.


To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz wykształcenie średnie lub wyższe (preferowany kierunek to informatyka),
  • posiadasz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • masz zdolności analityczne i wiedzę techniczną,
  • jesteś komunikatywny, a Twoje zdolności organizacyjne i odporność na sytuacje stresowe jest na wysokim poziomie,
  • jesteś samodzielny oraz potrafisz pracować w zespole,
  • angażujesz się w pracę,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy