Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A.

Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A.O firmie

Unum Życie Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A.

Atrium 1

Warszawa

top
  • Globalna firma,
    170 lat
  • 10000
    profesjonalistów
  • Pracodawca Roku
    Etyczna Firma
Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: HD/01/2020

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa od strony technicznej oraz informatycznej Klienta wewnętrznego,
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania (PC, telefony, drukarki),
  • Zarządzanie dostępami,
  • Monitorowanie procesów ITIL (wnioski, incydenty),
  • Koordynacja kolejki zgłoszeń (wnioski, incydenty).

Wymagania:

  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny,
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Kierunkowe wykształcenie z dziedziny IT (Informatyka, Elektronika),
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych Microsoft Office,
  • Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT,
  • Umiejętność koordynacji powierzonych zadań i obszarów,
  • Zdolności interpersonalne i dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole,
  • Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu,
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • Czynne Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • UMOWĘ O PRACĘ
  • SYSTEM KAFETERYJNY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • ZNIŻKI NA BILETY DO KINA I TEATRU
  • BIURO W CENTRUM MIASTA
  • ŚWIADCZENIA SOCJALNE
  • UBEZPIECZENIE GRUPOWE
  • DOFINANSOWANIE WAKACJI
Jeśli jesteś zainteresowany prześlij aplikację za pomocą przycisku:
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 02.02.2020 r.
 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
bottom
Specjalista ds. Wsparcia UżytkownikaNumer ref.: HD/01/2020

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca obsługa od strony technicznej oraz informatycznej Klienta wewnętrznego,
  • Serwis sprzętu i infrastruktury IT,
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania (PC, telefony, drukarki),
  • Zarządzanie dostępami,
  • Monitorowanie procesów ITIL (wnioski, incydenty),
  • Koordynacja kolejki zgłoszeń (wnioski, incydenty).

Wymagania:

  • Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym – warunek konieczny,
  • Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Kierunkowe wykształcenie z dziedziny IT (Informatyka, Elektronika),
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych Microsoft Office,
  • Znajomość zagadnień sieciowych: TCP/IP, Protokoły DHCP, WINS, DNS,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów IT,
  • Umiejętność koordynacji powierzonych zadań i obszarów,
  • Zdolności interpersonalne i dobra organizacja pracy własnej,
  • Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole,
  • Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu,
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta,
  • Czynne Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • UMOWĘ O PRACĘ
  • SYSTEM KAFETERYJNY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • ZNIŻKI NA BILETY DO KINA I TEATRU
  • BIURO W CENTRUM MIASTA
  • ŚWIADCZENIA SOCJALNE
  • UBEZPIECZENIE GRUPOWE
  • DOFINANSOWANIE WAKACJI
Jeśli jesteś zainteresowany prześlij aplikację za pomocą przycisku:
Na Twoje zgłoszenie czekamy do 02.02.2020 r.
 
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy