Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników/IT Helpdesk Specialist

CANAL+ Polska S.A.O firmie

CANAL+ Polska S.A.

aleja Sikorskiego 9

Warszawa

CANAL+ to nowoczesna oferta premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci.

 

CANAL+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.

Wraz z rozwojem firmy, do Działu Technicznego w Pionie IT & Technologii w Warszawie, poszukujemy osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW/IT HELPDESK SPECIALIST

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych
  • zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
  • rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego
  • instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
  • zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu
  • rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
  • udział w procesie diagnozowania, ewidencji i wydania sprzętu
  • obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym czasie
  • szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych

Wymagania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w międzynarodowej korporacji i/lub dużej organizacji liczącej powyżej 100 pracowników
  • znajomość Active Directory, GPO
  • wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, bądź pokrewne
  • znajomość systemów MS Windows (7/8/10) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • znajomość aplikacji pakietu MS Office (2010/2013/365) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
  • podstawowa znajomość sieci komputerowych oraz protokołu TCP/IP
  • znajomość zagadnień związanych z VPN
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
  • gotowość do pracy w trybie zmianowym
  • dyspozycyjność (zdalne telefoniczne dyżury)
  • doświadczenie w pracy zdalnej z końcowym użytkownikiem

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • cenne i unikalne doświadczenie zawodowe
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur CANAL+
  • kulturę organizacyjną opartą na współpracy, zaufaniu i koleżeństwie
  • prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty telewizyjnej CANAL+
Wyślij nam swoje CV.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.

Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.

Inne oferty pracy publikujemy na stronie: https://pl.canalplus.com/kariera
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy