Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Wsparcia Użytkowników/IT Helpdesk Specialist
CANAL+ Polska S.A.O firmie
- aleja Sikorskiego 9, 00-001 Warszawa, PolskaWarszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
CANAL+ Polska S.A.
aleja Sikorskiego 9
Warszawa
CANAL+ to nowoczesna oferta premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz programy dla dzieci.
CANAL+ to również przyjazne technologie, dzięki którym użytkownik może korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do swoich indywidualnych potrzeb.
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW/IT HELPDESK SPECIALIST
Zakres obowiązków:
- zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych
- zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych
- rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego
- instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych oraz oprogramowania użytkowego
- zapewnienie użytkownikom wsparcia i obsługi informatycznej oraz teleinformatycznej w ramach pierwszego kontaktu
- rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
- udział w procesie diagnozowania, ewidencji i wydania sprzętu
- obsługa zgłoszeń w jak najkrótszym czasie
- szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w międzynarodowej korporacji i/lub dużej organizacji liczącej powyżej 100 pracowników
- znajomość Active Directory, GPO
- wyższe wykształcenie z zakresu informatyki, bądź pokrewne
- znajomość systemów MS Windows (7/8/10) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
- znajomość aplikacji pakietu MS Office (2010/2013/365) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania
- podstawowa znajomość sieci komputerowych oraz protokołu TCP/IP
- znajomość zagadnień związanych z VPN
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi
- gotowość do pracy w trybie zmianowym
- dyspozycyjność (zdalne telefoniczne dyżury)
- doświadczenie w pracy zdalnej z końcowym użytkownikiem
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- cenne i unikalne doświadczenie zawodowe
- możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur CANAL+
- kulturę organizacyjną opartą na współpracy, zaufaniu i koleżeństwie
- prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowy, dostęp do bogatej oferty telewizyjnej CANAL+
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CANAL+ Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (02-758), al. gen. W. Sikorskiego 9, zawartych w przekazanym CV na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacji”.
Informujemy, że mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich usuwania oraz poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne.
Ogłoszenie archiwalne