prywatna opieka medyczna
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński
SALES HR
Kraków
Kraków, małopolskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca zdalna
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 10
- rekrutacja zdalna
- Робота для іноземцівбез польської
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.
W związku z nowymi projektami, poszerza ilość osób do zatrudnienia.
Szukamy aktualnie osób na stanowisko :
Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język rumuński
Twój zakres obowiązków
Stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)
W zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.
Praca jest w całości zdalna i może być wykonywana z dowolnego miejsca w Polsce.
- obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
- wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.
Dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie
- w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
- praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem
Wymagania pracodawcy
bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
Pracodawca oferuje
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym
Benefity
dofinansowanie nauki języków
ubezpieczenie na życie
program emerytalny
dodatkowe świadczenia socjalne
paczki świąteczne