Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski

SALES HR

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 16 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • Szukamy wielu kandydatów
    wakaty: 15
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja spoza Europy, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.

Twój zakres obowiązków

  • stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)

  • w zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.

  • praca jest w całości zdalna - może się zdarzyć czasami praca w biurze (Kraków)

  • obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)

  • wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.

  • dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie

  • w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem

  • praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem

Wymagania pracodawcy

  • bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2

  • gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy

  • pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole

  • umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika

Pracodawca oferuje

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów

  • pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)

  • pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera

  • pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta

  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy

  • jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy

  • szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy

  • możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym