Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. wsparcia użytkowników - język włoski
SALES HR
Kraków
Kraków, małopolskie- ogłoszenie wygasło 16 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
- praca zdalna, praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- Szukamy wielu kandydatówwakaty: 15
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym klientem jest międzynarodowa, bardzo stabilna korporacja spoza Europy, istniejąca kilkadziesiąt lat na światowych rynkach.
Twój zakres obowiązków
stanowisko to jest przewidziane dla osób które nie mają doświadczenia (pozycja junior) jak i takich które mają kilkuletnie doświadczenie (specjalista / ekspert)
w zależności od doświadczenia można liczyć na różny poziom wynagrodzenia.
praca jest w całości zdalna - może się zdarzyć czasami praca w biurze (Kraków)
obsługa przychodzących zapytań o pomoc i wsparcie ze strony użytkowników (przez e-mail/pocztę/czat/telefon)
wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązań problemu: najczęstsze to te związane np. z brakiem hasła, czy rozwiązaniem danego błędu w programie (podstawowe i proste czynności) - posługiwanie się określonym schematem w którym występują najczęstsze zapytania od użytkowników, pozwala bardzo szybko wdrożyć się w obowiązki.
dodatkowo przed startem pracy jest 4 tygodniowe, płatne szkolenie
w przypadku trudniejszego problemu, kierowany on jest na II linię wsparcia do osób z doświadczeniem
praca wykonywana jest w różnych strefach czasowych dla klientów z całego świata, a jej godziny są ustalane w zależności od zapotrzebowania z wyprzedzeniem
Wymagania pracodawcy
bardzo dobra znajomość języka włoskiego (min B2+) oraz angielskiego : poziom B2
gotowość do nauki (dla kandydatów bez doświadczenia) oraz chęć do pracy
pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole
umiejętności komputerowe na poziomie normalnego użytkownika
Pracodawca oferuje
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe w zależności od doświadczenia - aż trzy poziomy (junior/specjalista/ekspert) - otwartość na oczekiwania kandydatów
pracę w 100 procentach zdalną z dowolnego miejsca w Polsce (start pracy to jedynie 2 dni w Krakowie by poznać zespół, odebrać sprzęt i się wdrożyć na poziomie podstawowym)
pakiet pełnopłatnych szkoleń które umożliwiają wejście w to stanowisko i nauczenie się od podstaw wszystkiego, wraz z dodatkowym wsparciem zespołu oraz lidera
pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne, współfinansowanie nauki języków obcych, bonusy na święta
wszystkie niezbędne narzędzia pracy
jasną ścieżkę awansu i możliwość zarabiania coraz większych pieniędzy
szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy
możliwość zdobycia bardzo cennego doświadczenia w firmie o charakterze międzynarodowym