Oferta pracy

Specjalista ds. wsparcia użytkowników

ING Tech PolandO firmie

ING Tech Poland

Konduktorska 35

Katowice

Szukamy Ciebie jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie związane z branżą IT - szkoła średnia lub studia,
  • Posiadasz dobrą znajomość obsługi systemów Windows 10, Windows Server oraz znajomość hardware
  • Dobrze znasz sieci komputerowe, GPO, Active Directory, DNS, DHCP, serwery plików,
  • Posiadasz podstawową znajomość administracji minimum jednego z systemów telekomunikacyjnych: MS Teams/Skype/ Cisco/ Pexip
  • Jesteś nastawiony na realizację celów klienta biznesowego,
  • Posiadasz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • Potrafisz realizować wiele zadań w tym samym czasie,
  • Jesteś zaangażowany, otwarty, komunikatywny,
  • Posiadasz znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Specjalista ds. wsparcia użytkowników

Dodatkowo zapunktujesz za:

  • Znajomość pakietu MS O365,
  • Doświadczenie w analizie, diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów w systemach operacyjnych,
  • Znajomość metodologii Agile/Scrum.

Zakres obowiązków:

50%
  - Wspieranie użytkowników
 
25%
  - Utrzymanie systemów it
 
25%
  - Praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku



Prosimy o przesłanie CV wraz z dołączoną zgodą na przetwarzanie danych osobowych za pomocą przycisku:

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. W przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji informujemy, że będą one wykorzystywane przez okres 1 roku.
Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.

Ogłoszenie archiwalne