Oferta pracy

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników

Nest Bank S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Nest Bank S.A.

Wołoska 24

Warszawa

Dołącz do nas!

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników

Zakres obowiązków:

  • obsługa i realizacja zgłoszeń Service Desk w zakresie pierwszej linii wsparcia (Jira ServiceDesk),
  • zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu operacyjnego (MS Windows 10, macOS), aplikacji biurowych (MS Office 365) oraz systemów Banku,
  • wsparcie użytkowników VIP,
  • wsparcie dla urządzeń mobilnych z systemami Android, iOS,
  • przygotowywanie i obsługa sprzętu oraz stanowisk komputerowych,
  • zarządzanie dostępami,
  • utrzymanie infrastruktury sieci LAN\WAN,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług,
  • tworzenie bazy wiedzy na podstawie incydentów i rozwiązań (Confluence),
  • współpraca z wyższymi liniami wsparcia (eskalacja i wspólne rozwiązywanie problemów),
  • optymalizacja procesów wsparcia użytkowników.

Oczekujemy:

  • minimum 2 -letniego doświadczenia we wsparciu klientów wewnętrznych,
  • bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 10, macOS, Android, iOS
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office 365,
  • znajomości systemów Microsoft: Active Directory, SCCM, Exchange, Intune, Jira ServiceDesk, Confluence, a także Jira ServiceDesk i Confluence,
  • gotowości do pracy zmianowej,
  • umiejętności działania pod presją czasu i priorytetyzacji codziennych zadań,    
  • dbałości o wysoką jakość oraz terminowość dostarczanych rozwiązań dla użytkowników,
  • mile widziana znajomość MS Azure, MS Endpoint Manager.

Oferujemy:

  • pracę na samodzielnym stanowisku na postawie umowy o pracę w bardzo dobrej atmosferze i ambitnym zespole,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • możliwość uczestnictwa w ciekawych szkoleniach,
  • ciekawe i różnorodne zadania w codziennej pracy,
  • pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, program lojalnościowy),
  • możliwość korzystania i udziału w inicjatywach wewnętrznych, konkursach, wielu innowacyjnych projektach.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy