Ta oferta pracy jest nieaktualna od 21 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Wynajmu Nieruchomości

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 03.08.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    BGK Nieruchomości S.A. jest spółką zależną Banku Gospodarstwa Krajowego, którego zadaniem jest wspieranie rozwoju gospodarczego kraju i podnoszenie jakości życia Polaków. BGK Nieruchomości S.A. wzmacnia potencjał ogólnopolskiego rynku mieszkaniowego poprzez realizację inwestycji o istotnym znaczeniu dla lokalnych społeczności. Naszą misją jest zwiększenie dostępności mieszkań na wynajem, także dla słabiej uposażonych rodzin. Działamy na zasadach komercyjnych, bez angażowania pieniędzy podatników. 

    Specjalista ds. Wynajmu Nieruchomości
    Biuro Zarządzania Najmem
    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis stanowiska:

    • Samodzielne i aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych najmem powierzchni usługowych oraz/lub lokali mieszkalnych
    • Prezentacja nieruchomości potencjalnym klientom
    • Kompleksowa obsługa transakcji wynajmu, w tym przygotowanie i negocjowanie umów najmu
    • Ścisła współpraca z innymi działami firmy przy wynajmie powierzchni/lokali mieszkalnych
    • Utrzymywanie odpowiednich relacji z najemcami
    • Sporządzanie raportów i analiza ogólnopolskiego rynku nieruchomości
    • Przygotowanie ofert dla klientów

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym  pozyskiwaniu klientów na powierzchnie usługowe oraz/lub lokale mieszkalne poparte wynikami pracy
    • Wysoki poziom orientacji na wyniki pracy
    • Umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
    • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
    • Umiejętności i podstawową wiedzę techniczną - z zakresu prac budowlano – remontowych
    • Prawo jazdy kat. B
    • Samodzielność, uczciwość oraz wysokie umiejętności interpersonalne
    • Obowiązkowość i odpowiedzialność za powierzone zadania
    • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy wielozadaniowej
    • Gotowość do podróży służbowych
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do posiadanego doświadczenia
    • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
    • Przyjazną atmosferę w pracy
    • Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance

    Prześlij swoje CV za pomocą Aplikuj, jeśli spełniasz powyższe wymagania.

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
     
    Administrator danych
    W związku z przystąpieniem do rekrutacji, administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest BGK Nieruchomości S.A. z siedzibą w Warszawie, które w powyższym celu będzie przetwarzało dane.
     
    Więcej informacji znajdą Państwo pod linkiem:

    Do aplikacji prosimy dołączyć klauzulę następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BGK Nieruchomości S.A. ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji."

    albo klauzulę zgody rozszerzonej o przetwarzanie danych osobowych również do celów przyszłych rekrutacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BGK Nieruchomości S.A. ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa, jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia ww. procesu rekrutacji oraz ewentualnych przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez BGK Nieruchomości S.A.”