Oferta pracy

Specjalista ds. zakupów

Primagran Sp. z o.o.O firmie

6 0007 500 brutto / mies.
  • Gdańsk

    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • realizowanie strategii zakupów w ramach dedykowanych kategorii,

  • zapewnianie dostępności materiałów i surowców w celu utrzymania ciągłości realizacji planów produkcyjnych i sprzedażowych,

  • prowadzenie analiz sprzedażowych oraz stanów magazynowych,

  • odpowiedzialność za koordynacje dostaw między lokalizacjami firmy (3 i więcej lokalizacji na terenie woj. Pomorskiego,

  • dokonywanie nowych zamówień w ramach nowo pojawiających się potrzeb oraz wywołań na warunkach już ustalonych z dostawcami,

  • ustalanie z dostawcami terminarzu dostaw oraz organizacja transportu i odpraw celnych,

  • nadzorowanie jakości i terminowości dostaw bezpośrednio od kontrahentów,

  • nadzorowanie prawidłowej realizacji procesów zakupowych i ich stałe doskonalenie,

  • wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu usprawnienie pracy działu Zakupów, współtworzenie procedur zakupowych,

  • wyszukiwanie producentów i dystrybutorów krajowych i zagranicznych oraz negocjowanie warunków handlowych,

  • prowadzenie postępowań ofertowych,

  • monitorowanie działań konkurencji i stałe wyszukiwanie nowych możliwości produktowych.

Nasze wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze zakupów – warunek konieczny,

  • min. 1 lata doświadczenia we współpracy z dostawcami z poza UE – warunek konieczny,

  • podstawowa znajomość systemów ERP (m.in. znajomość posługiwania się dokumentami magazynowymi, sprawdzanie stanów magazynowych) – warunek konieczny, Doświadczenie z systemem SAP Business One mile widziane,

  • znajomość wymagań importowych (certyfikaty, odprawy celne, incoterms),

  • doświadczenie w koordynacji procesów logistycznych (ustawianie dostaw, omawianie warunków handlowych z dostawcami, omawianie możliwości magazynowych PG z kierownikiem magazynu, prowadzenie kalendarza dostaw, stały kontakt z firmami logistycznymi) – warunek konieczny,

  • znajomość kluczowych warunków handlowych w procesie sourcingu i purchasingu,

  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji w obszarze zakupów,

  • bardzo dobra organizacja pracy przekładająca się na sprawność w działaniu w wielu aspektach na raz,

  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespołowej,

  • biegła znajomość j. angielskiego,

  • biegła znajomość pracy z MS Excel (tabele przestawne, funkcje rozbudowane),

  • wysokie umiejętności analityczne i komunikacyjne,

  • prawo jazdy Kat B i mobilność na terenie woj. pomorskiego.

To oferujemy

  • umowę o pracę oraz niezbędne narzędzia pracy, w rozwijającej w firmie rodzinnej, działającej na ponad 10 rynkach, nastawionej na ekspansję rynków zagranicznych,

  • wynagrodzenie (6.000 - 7.500 brutto) w zależności od formy współpracy,

  • pełen etat i elastyczne godziny pracy, standardowo 8:00 -16:00 lub może być 7 – 15 lub inny podział),

  • miejsce pracy: zakład w Żuławkach i/oraz 1 dzień w tygodniu w naszym biurze Olivia Business Centre w Gdańsku,

  • luźną i przyjazną atmosferę pracy,

  • możliwość wdrażania swoich pomysłów oraz zmian w firmie, dzięki szybkiej ścieżce decyzyjnej,

  • benefity pozapłacowe m.in.: ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej i inne;

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata