Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. zakupów

Oasis East Sp. z o.o. O firmie

Oasis East Sp. z o.o.

Jana Gutenberga 20

Gliwice

Twój zakres obowiązków

  • Kontrolowanie stanów magazynowych i zamawianie materiałów bezpośrednio produkcyjnych na podstawie MRP w celu zapewnienia ciągłości produkcji (części z tworzyw sztucznych, wiązki kablowe, elementy stalowe),

  • Monitorowanie złożonych zamówień na każdym etapie realizacji,

  • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i kooperantami,

  • Kontrola zgodności faktur z dostawami,

  • Poszukiwanie nowych dostawców, pozyskiwanie ofert i ich analiza,

  • Poszukiwanie rozwiązań pozwalających na redukcję kosztów.

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (B2/B1) – tylko takie aplikacje będą rozpatrywane,

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe,

  • 2-3 letnie doświadczenie zawodowe w dziale logistyki/zakupów w firmie produkcyjnej,

  • Umiejętność organizacji pracy własnej,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres,

  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji,

  • Systematyczność i dokładność,

  • Bardzo dobra znajomość Microsoft Office – Excel, Word.

To oferujemy

  • Zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym,

  • Dobrą atmosferę pracy,

  • System kafeteryjny: karta sportowa, opieka medyczna lub dofinansowanie do posiłków (do wyboru),

  • Ubezpieczenie grupowe w PZU

  • Parking,

  • Owocowe wtorki,

  • Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i kursy językowe.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • parking dla pracowników

  • bony żywieniowe

  • program rekomendacji pracowników

Oasis East Sp. z o.o.

Kim jesteśmy?

Marka OASIS jest uznanym liderem w projektowaniu oraz produkcji butlowych dystrybutorów do wody; dystrybutorów podłączanych do sieci wodociągowej (point-of-use) oraz poidełek. Dostarczamy również szeroką gamę filtrów, poidełka bez opcji chłodzenia, a także osuszacze.

Nasze produkty są dystrybuowane do ponad 100 krajów. Terminowość dostaw ma kluczowe znaczenie dla naszych klientów, a co za tym idzie, dla nas.

OASIS EAST jest zakładem produkcyjnym w Gliwicach i jest zintegrowany z OASIS znajdującym się w Ballinie, w Irlandii.

Główna siedziba, OASIS INTERNATIONAL znajduję się w Columbus, stan Ohio. Ponad to firma posiada również zakład produkcyjny w Monterrey, w Meksyku.

Nasi sprzedawcy działają na terenie całej Europy aż po Rosję, na terenie Afryki oraz Bliskiego Wschodu, nie pomijając Azji.

Skąd jesteśmy?

Od roku 1910 skupialiśmy się na jednym: dostarczeniu światu orzeźwiającej wody.

Wtedy nie mieliśmy pojęcia, że aż 1,1 miliarda ludzi na całym świecie nie będzie mieć bezpośredniego dostępu do czystej wody pitnej. Wiedzieliśmy jedynie, że każdy powinien mieć do niej dostęp.

Postanowiliśmy więc wpłynąć realnie na tę sytuację i staliśmy się pionierami w dostarczaniu wody pitnej dzięki naszym produktom: dystrybutorom butlowym, sieciowym, poidełkom, dystrybutorom nablatowym i innym, przyjaznym środowisku, produktom.

Nie wiadomo kiedy dokładnie rozwinęliśmy się do tego stopnia, że możemy nazwać się światowym liderem w projektowaniu, produkcji, a także dystrybucji produktów dostarczających czystą wodę pitną.

Oasis International, po rozpoczęciu działalności w USA oraz po otwarciu produkcji w Meksyku, w latach 90 XX w podjęło działania mające na celu otwarcia się na rynku EMEA, a co za tym idzie rozpoczęciu produkcji w Irlandii, w Ballinie. Następnie, w 2001 roku, zapadła decyzja o wybudowaniu zakładu produkcyjnego w sercu Europy, w Polsce w Gliwicach.

Na czym się opieramy? / Czym się kierujemy?

Nasze produkty, pochodzące z zakładu w Gliwicach zapewniają standardy najwyższej jakości.

W oparciu o ISO 9001:2015, ISO 22000 i ISO 14001:2015, dzięki wprowadzeniu Lean’u do naszej firmy oraz świetnie wyszkolonej kadrze, zakład w Gliwicach jest kontynuacją dziedzictwa zakładu w Columbus prezentując najwyższe standardy nie tylko produktów, ochrony środowiska, ale również jako miejsce pracy dla swoich pracowników.

Przewiń do profilu firmy