Ta oferta pracy jest nieaktualna od 131 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zakupów i Administracji

  • Imielin, śląskie
  • Specjalista
  • 2019-02-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Zakupów i Administracji
    Miejsce pracy: Imielin

    Zakres czynności:

    1. Praca biurowa związana z bieżącą działalnością biura.
    2. Obsługa dokumentacji magazynowej w programie księgowym.
    3. Przygotowanie dokumentów logistycznych (listy przewozowe, WZ itd.).
    4. Zlecanie transportów zewnętrznych (kurier, giełda).
    5. Zamawianie towarów u poddostawców.
    6. Współpraca z działami: handlowym oraz magazynem.
    7. Odbiór i nadawanie poczty.

    Wymagania:

    1. Minimum wykształcenie średnie.
    2. Mile widziana: znajomość rysunku technicznego, język angielski.

    Oferujemy:

    1. Stabilną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjnej,
    2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    3. Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju,
    4. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.

    CV, list motywacyjny prosimy przesyłać klikając w przycisk APLIKUJ.