Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. zakupów i logistyki

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Kwidzyńska 4E
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

Kwidzyńska 4E

Wrocław

LFP Industrial Solutions - to integrator rozwiązań przemysłowych oraz dystrybutor urządzeń cyfrowych, zarówno do druku wielkoformatowego, druku 3D, jak i dalszych etapów przetwarzania. 

Dzięki dynamicznemu rozwojowi i międzynarodowemu zaangażowaniu w usługi serwisowe w obszarze maszyn przemysłowych, poszerzyliśmy portfolio partnerów biznesowych będących liderami w swoich branżach w zakresie automatyzacji i technologicznych rozwiązań dla przemysłu.

W związku z tym postanowiliśmy poszerzyć dział zakupów i logistyki, dlatego poszukujemy osób otwartych, zmotywowanych i chętnych do rozwoju w tym obszarze biznesu. Zachęcamy do przesyłania aplikacji.

 

Specjalista ds. zakupów i logistyki

Zakres obowiązków:

  • Kształtowanie profesjonalnych relacji z dostawcami krajowymi i zagranicznymi.
  • Współpraca z dostawcami w pełnym zakresie: danych logistycznych, cen, dostępności towarów, realizacji złożonych zamówień zakupu (ZD), weryfikacji potwierdzeń (OC), rozbieżności, terminów dostaw, dokumentów magazynowych (DN), kontrolowania i przetwarzania faktur zakupowych, obsługi reklamacji i zwrotów. Dostęp i obsługa platformy WebShop.
  • Bieżąca współpraca  - zapytania, korespondencja biznesowa, dotycząca ogółu tematów zakupowych oraz logistycznych, (w tym prośby o certyfikaty, karty charakterystyk MSDS, itp). 
  • Efektywna współpraca z Działem Handlowym w zakresie terminowej i właściwej realizacji dostaw oraz dostępności towarów do klientów.
  • Dbałość o terminowe i właściwe wystawianie dokumentów, związanych z: zamówieniami do dostawców, zakupami, dostawami i obrotem towarowym, w systemie Comarch Optima (ZD, FZ, PZ, PW, RW, MM, korekty i dokumenty wewnętrzne).
  • Odpowiedzialność za właściwy obieg dokumentów (współpraca z działem księgowości).
  • Organizowanie transportu drogowego  (krajowego i międzynarodowego, PTL / FTL) towarów, w oparciu o przewoźników, z którymi współpracujemy. Bieżąca współpraca z firmami spedycyjnymi (DHL, Raben).
  • Współpraca z magazynem zewnętrznym ( kontrola i porównywanie stanów magazynowych, awizowanie dostaw, przepływ i kontrola dokumentów przyjęć PZ / WZ, wyjaśnianie niezgodności, prowadzenie reklamacji dotyczących dostaw i reklamacji klientów oraz zwrotów  do dostawców.
  • Monitorowanie rozliczeń z dostawcami (prowadzenie preliminarza płatności: lista faktur zakupowych i sprzedażowych, noty, korekty, uzgodnienie kompensaty należności i zobowiązań).
  • Przygotowywanie dokumentów i sporządzanie raportów oraz tabel, dotyczących: zamknięcia miesiąca obrachunkowego,  intrastat, zestawienia faktur zakupowych, listy wydań, eko-deklaracji (odpady, opakowania), izby handlowej.
  • Udział w cyklicznych (comiesięcznych) inwentaryzacjach na magazynie zewnętrznym (Magnice, k. Wrocławia). Przeprowadzania spisu z natury, wprowadzanie danych do systemu, porównywanie, wyjaśnianie rozbieżności, raportowanie wyników do przełożonego.
  • Współpraca z innymi działami LFP.
  • Inne prace zlecone przez przełożonego.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie lub rachunkowość).
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dużym atutem będzie umiejętność obsługi systemu Comarch Optima (lub innego, podobnego ERP).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel.
  • Znajomość zasad gospodarki magazynowej ( w tym dokumentów: PZ, WZ, PW, RW, MM), podstaw logistyki, rachunkowości.
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (B2) - umożliwiająca swobodną korespondencję / komunikację z zagranicznymi dostawcami.
  • Umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów.
  • Predyspozycje do pracy zespołowej.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i chęć usprawniania procesów.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin.
  • Udział w rozwoju wiodącej firmy wdrażającej rozwiązania software'owe i technologiczne dla przemysłu.
  • Dobrą atmosferę w pracy i współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów.
  • Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Umowę o pracę.
  • Wsparcie ze strony pozostałych współpracowników.

Wymagane dokumenty:

CV (ze zdjęciem), list motywacyjny

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne