Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Zakupów i planowania zamówień

SellerSwitch sp. z o.o.

SellerSwitch sp. z o.o.

aleja Jana Pawła II 61

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie prognoz i estymacji sprzedaży produktów,

  • Przygotowanie zestawień i raportów dotyczących zamówień,

  • Nadzorowanie zamówień i terminów dostaw do magazynów,

  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami produktów,

  • Monitorowanie oraz kontrola stanów magazynowych,

  • Stała współpraca z działem sprzedaży, magazynem.

Nasze wymagania

  • Osoby z między 2-4 lata doświadczenia w dziale zakupów

  • Potrafiącą wiązać ze sobą kilka zbiorów danych oraz pracować wielowątkowo,

  • Z zamiłowaniem do pracy na liczbach,

  • Doświadczeniem w negocjacjach warunków współpracy,

  • Praktyczną znajomością pakietu MS Office (szczególnie Excel)

  • Proaktywność i umiejętność organizowania własnej pracy,

  • Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

  • Umiejętność nawiązywania relacji z partnerami handlowymi oraz współpracownikami – zdolności interpersonalne.

To oferujemy

  • zdobycie unikalnej na polskim rynku wiedzy dotyczącej sprzedaży poprzez największe platformy e-commerce na świecie,

  • Przyjazną atmosferę pracy w prężnie rozwijającej się firmie,

  • Pracę w zgranym zespole,

  • Dużą samodzielność w działaniu,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz pakietem dodatków pozapłacowych,

  • Kartę sportową oraz opiekę medyczną a także niezbędne narzędzia pracy,

  • Biuro w centralnej części Warszawy, z widokiem na Muranów oraz pyszną kawę.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • brak dress code’u

SellerSwitch sp. z o.o.

SellerSwitch to agencja e-commerce specjalizująca się w sprzedaży w Internecie jak i platformach marketplace typu Amazon. Jesteśmy firmą z nieformalną strukturą. Nasze biuro mieści się w centrum Warszawy. Współpracujemy głównie ze średnimi i dużymi firmami z Polski i zagranicy. Wprowadzamy produkty na największe rynki europejskie oraz rynek amerykański.

Dla jednego z naszych klientów, sprzedającego w kategorii produkty papiernicze i dekoracyjne, poszukujemy młodej i dynamicznej osoby na stanowisko: Specjalista ds. Zakupów i planowania zamówień.

Przewiń do profilu firmy