Oferta pracy

Specjalista ds. Zakupów i Zarządzania Zasobami IT

Euvic IT

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Pozyskiwanie ofert na zakup sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i usług IT.

  • Nadzór nad procesem podpisywania dokumentów związanych z zakupem sprzętu i usług IT.

  • Zamawianie sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i usług IT pod bieżące potrzeby.

  • Odbiór i rozliczanie dostaw sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i usług IT.

  • Kontrola stanów magazynowych, list zamówień w celu oszacowania i prognozowania potrzeb zakupowych w danym okresie czasu, pomoc w przygotowywaniu prognoz budżetowych.

  • Przeprowadzenie okresowych spisów z natury/inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych urządzeń IT.

  • Zarządzanie magazynem sprzętu komputerowego.

  • Obsługa aplikacji Asset Management.

  • Monitorowanie i zarządzanie listą aktywnych kontraktów IT oraz umów leasingowych.

  • Monitorowanie procesu fakturowania usług IT.

  • Generowanie i obsługa zamówień w zakresie usług IT.

  • Zarządzanie flotą telefonów komórkowych oraz telefonów DECT, zarządzanie numerami i katami SIM, aktywacja pakietów danych, generowanie książki adresowej.

  • Współpraca z dostawcami towarów i usług IT.

  • Współpraca z pozostałymi pracownikami i zespołami wsparcia w ramach projektów IT.

  • Rozwiazywanie przypisanych zgłoszeń w systemie ITSM.

  • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji.

  • Przygotowywanie raportów w zakresie wspieranych obszarów.

  • Wykonywanie innych powierzonych obowiązków.

Nasze wymagania

  • Znajomość zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki i dystrybucji.

  • Znajomość zagadnień związanych z obszarem zarządzania zasobami IT.

  • Doświadczenie zawodowe w kontakcie z dostawcami sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i usług IT.

  • Znajomość obsługi, sprzętu komputerowego i biurowego.

  • Dobra znajomość aplikacji biurowych Office.

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

  • Komunikatywność, otwartość i umiejętność efektywnej współpracy w zespole.

  • Odpowiedzialność, samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy.

  • Znajomość systemu SAP w zakresie generowania/obsługi zleceń zakupowych będzie dodatkowym atutem.

  • Preferowane będzie wykształcenie techniczne.

To oferujemy

  • Pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.

  • Przyjazną atmosferę pracy.

  • Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy.

  • Możliwość zdobywania doświadczenia oraz rozwoju umiejętności.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • dodatkowe świadczenia socjalne

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Interesują Cię dodatkowe szczegóły o tym jak na co dzień pracujemy zajrzyj na www.euvic.pl