Ta oferta pracy jest nieaktualna od 252 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. zakupów książek

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 13.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZA

    Antykwariat i Księgarnia Tezeusza - lider branży antykwarycznej w Polsce - rozbudowuje swoją filię zakupową w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. W związku z tym poszukujemy:

    Specjalista ds. zakupów książek

    Miejsce pracy: Wrocław
    Region: dolnośląskie
    Numer referencyjny: 3

    Głównym zadaniem specjalisty ds. zakupów książek są zakupy używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych,  instytucji i firm. Zadania towarzyszące to: pozyskiwanie klientów, szacowanie wartości księgozbiorów, częściowa inwentaryzacja zbiorów, negocjowanie umów, organizacja załadunku i transportu do siedziby firmy. Ze względu na charakter pracy preferujemy osoby w dobrej kondycji fizycznej.

    Wymagania:

    • Samodzielne doświadczenie handlowe - przynajmniej dwuletnie
    • Umiejętność trafnego szacowania wartości merytorycznej i handlowej księgozbiorów
    • Umiejętność negocjowania i zawierania korzystnych umów handlowych zarówno online, telefonicznie, jak i w kontakcie bezpośrednim
    • Ponadprzeciętne oczytanie w przynajmniej dwóch dziedzinach literackich i naukowych
    • Wykształcenie wyższe humanistyczne lub ekonomiczne, preferowane studia stacjonarne
    • Osobowość, kultura osobista i prezencja budząca zaufanie
    • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i zdolność utrzymania długofalowych relacji międzyludzkich i biznesowych
    • Dobra komunikatywność w mowie i piśmie
    • Zdolność samodzielnej organizacji efektywnej pracy
    • Umiejętność szybkiej pracy na komputerze i w sieci oraz efektywna znajomość programów Word, Excel
    • Dyspozycyjność odnośnie godzin pracy i wyjazdów w teren poza miasto zatrudnienia
    • Kondycja fizyczna umożliwiająca mobilność oraz współpracę przy pakowaniu i załadunku książek
    • Posiadanie własnego samochodu i czynnego prawa jazdy kat. B oraz dobra znajomość komunikacji samochodowej w mieście zatrudnienia

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne wynagrodzenie: około 4-6 tys. brutto (podstawa + premia wynikowa)
    • Umowę stałą po okresie próbnym
    • Przeszkolenie w zakresie wyceny książek i księgozbiorów oraz specyfiki branży
    • Szkolenia zewnętrzne
    • Możliwość awansu na regionalnego koordynatora i znaczącej podwyżki
    • Współpracę z jednym z najlepszych antykwariatów internetowych w Polsce
    • Współtworzenie pierwszej w Polsce próby standaryzacji całego rynku książki używanej
    • Możliwość stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej

    Referencje z poprzednich miejsc pracy mogą okazać się bardzo pomocne.

    Przejrzymy uważnie wszystkie aplikacje. Aplikacje bez listów motywacyjnych i zdjęć nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatkami i kandydatami.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)."