Oferta pracy

Specjalista ds. zakupów niehandlowych

DOZ S.A.O firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • planowanie, organizowanie i realizację procesów zakupowych towarów niehandlowych

  • negocjowanie cen i warunków współpracy z dostawcami, przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją

  • monitorowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców, wysyłanie zapytań ofertowych oraz analiza ofert

  • podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji procesów zakupowych i kosztów zakupów

  • nadzorowanie zgodności i terminowości dostaw

  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw

Nasze wymagania

  • wykształcenia wyższego

  • minimum 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze handlu i zamówień

  • umiejętności negocjacyjnych i zdolności analitycznych

  • samodzielności i odpowiedzialności oraz dobrej organizacji pracy własnej

  • zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych

  • prawa jazdy kat. B

To oferujemy

  • ulubione miejsce pracy

  • atmosferę wsparcia i życzliwość

  • wysokie standardy etyczne

  • szkolenia odpowiadające potrzebom rozwojowym

  • dobrą organizację pracy

  • benefity (prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, pakiet sportowy wraz ze świadczeniami na działalność kulturalno-oświatową, programy prozdrowotne, treningi sportowe, akcje profilaktyczne)

  • Zniżki oraz kartę rabatową na wybrane produkty

  • Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • umowa o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • dofinansowanie do karty sportowej

  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne