Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. zakupów oraz ofertowania - hurtownie elektrotechniczne

KRAK-OLD ELMET sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

KRAK-OLD ELMET jest siecią hurtowni elektrotechnicznych. Spółka jest członkiem wiodącej w Polsce grupy zakupowej branży elektrycznej PGE Forum-Rondo. KRAK-OLD ELMET stanowi część grupy KRAK-OLD, która poza dystrybucją działa również w obszarze produkcji elementów metalowych, elektroizolacyjnych, krążników, opakowań oraz elektroniki. Profil działalności grupy KRAK-OLD można obejrzeć na stronach: www.krak-old.pl oraz www.elmetsa.pl

Specjalista ds. zakupów
oraz ofertowania
(hurtownie elektrotechniczne)

Opis stanowiska:

  • zamawianie towarów pod zamówienie oraz na stan hurtowni elektrotechnicznej i jej wszystkich oddziałów;
  • bieżący kontakt z dostawcami oraz grupą zakupową branży elektrycznej, do której należy Spółka;
  • weryfikowanie cen oraz pozostałych warunków dostaw z ustalonymi warunkami handlowymi;
  • koordynacja realizacji zamówień, dbałość o terminowość dostaw oraz dostępność oferowanych towarów;
  • optymalizacja kosztów dostaw;
  • ewidencja zamówień i dostaw w systemie Comarch ERP XL;
  • zakładanie i aktualizacja kartotek towarowych oraz cenników zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • analiza oraz monitorowanie poziomu zapasów w firmie;
  • zapewnienie odpowiedniej rotacji towarów;
  • udział w inwentaryzacjach oraz w organizacji gospodarki magazynowej;
  • negocjowanie porozumień oraz warunków handlowych z dostawcami;
  • analiza rynku, konkurencyjności warunków handlowych;
  • wprowadzanie nowych dostawców oraz ich asortymentu do oferty Spółki;
  • udział w targach w kraju i za granicą;
  • sporządzanie wycen i ofertowanie;
  • przygotowywanie bieżących raportów i zestawień;

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w zakupach, ofertowaniu w branży elektrotechnicznej;
  • wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne;
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego;
  • wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne;
  • umiejętności analityczne, rzetelność, uczciwość, odpowiedzialność;
  • dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, zaangażowanie, inicjatywa;
  • kreatywność, skuteczność w rozwiązywaniu problemów;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel;
  • mile widziana znajomość systemu Comarch ERP XL;
  • czynne prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stałe wynagrodzenie, premię, prowizję, ZFŚS
  • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
  • niezbędne narzędzia pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV
ze wskazaniem stanowiska i branży klikając w przycisk:

Prosimy o zamieszczenie w aplikacji klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z 29.08.97r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy