Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Pracownik Biurowy – Specjalista ds. zakupów z językiem angielskim lub duńskim

DANBERG Sp. z o.o. Sp.kO firmie

3 5005 500 brutto / mies.

DANBERG Sp. z o.o. Sp.k

Świętego Wincentego 10

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie procesami zakupowymi:

  • Obsługa zamówień w e-Sklepie (status realizacji, czas dostawy)

  • Kontrola zamówień w systemie ERP (enova365)

  • Sprawdzanie faktur (zgodność z zamówieniami i wprowadzanie ich do ERP)

  • Gospodarka magazynowa - zakupy na stan i ich monitoring

  • Prowadzenie rejestru zakupu towaru; inwentaryzacje

  • Wspieranie przełożonego w realizacji codziennych zadań, m.in.: rozwijanie oferty online; opracowywanie dokumentów (raporty, prezentacje); pozostałe zadania, wynikające z charakteru stanowiska

  • Utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz z klientami B2B z krajów skandynawskich oraz pozostałymi kontrahentami firmy

  • Współpraca z działem Logistyki, Call Center oraz zewnętrzną księgowością.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Biegła znajomość oprogramowania MS Excel

  • Min 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej (dodatkowym atutem jest doświadczenie w firmie handlowej, szczególnie e-commerce, w tym w branży meblowej

  • Samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania

  • Znajomość języka angielskiego lub/ i języka duńskiego w stopniu komunikatywnym (min.: A2, B1)

  • wysokie umiejętności komunikacyjne

  • umiejętność wyciągania wniosków i optymalizacja procesów, w których bierzesz udział

  • właściwa priorytetyzacja i organizacji pracy

  • zdolność do koordynowania wielu zadań jednocześnie

  • umiejętność logicznego myślenia.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie - adekwatne do doświadczenia - (2500-4000 PLN netto)

  • Odpowiedzialne stanowisko pracy

  • Miejsce pracy: Poznań (rejon Śródka / Ostrów Tumski)

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole, który lubi się wzajemnie i lubi się integrować :)

  • Obiektywnego i sprawiedliwego szefa, który dba o pracownika i docenia zaangażowanie

  • Możliwość (zdaniem szefa, konieczność :) podnoszenia kwalifikacji

  • Możliwość pracy zdalnej

DANBERG Sp. z o.o. Sp.k

Firma Danberg zajmuje się obsługą jednego z wiodących e-sklepów meblowych w Danii.

Obsługujemy łącznie 5 własnych sklepów online na rynku duńskim. Rozwijamy również siatkę sklepów z Klientami B2B. Dzięki kompleksowym rozwiązaniom logistycznym oferujemy dostawy door-to-door, a także całe zaplecze marketingowe.

Przewiń do profilu firmy