Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. zakupów

IMM24 Sp.z.o.o.O firmie

  • Potkanowska 50, Radom
    Radom, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

IMM24 Sp.z.o.o.

Potkanowska 50

Radom

Twój zakres obowiązków

  • realizacja zakupów towarów handlowych na rynku krajowym oraz międzynarodowym w celu zapewnienia ciągłości dostępności produktów w ofercie

  • negocjacje cenowe z kontrahentami

  • monitoring terminowości i jakości dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości

  • przygotowywanie raportów, statystyk odnośnie sprzedawanych produktów

  • ścisła współpraca z przewoźnikami pod względem organizacji dostaw w imporcie

  • prowadzenie korespondencji z dostawcami

  • uczestniczenie w procesie dostaw, opieka logistyczna od zamówienia do wprowadzenia do magazynu docelowego

  • stała współpraca z obecnymi dostawcami

  • rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych dostawców

  • stała współpraca z innymi działami firmy

Nasze wymagania

  • przede wszystkim doświadczenia na podobnym stanowisku

  • zorientowanie na klienta, umiejętność klasyfikacji potrzeb

  • umiejętność pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu i zadań;

  • strategicznego sposobu myślenia

  • umiejętność zarządzania zapasami magazynowymi (zapobiegania stratom) i organizacji procesu magazynowania

  • elastyczność w działaniu i otwartość na zmiany;

  • dokładność i odpowiedzialność

  • dobrej znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel);

  • komunikatywna znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,

  • doświadczenie w pracy w firmie zajmującej się sprzedażą w e-commerce oraz znajomość systemu Subiekt GT, Baselinker, IdoSell, marketplace Allegro, Amazon, Ebay, Erli, Empik, Morele, będzie dodatkowym atutem

  • wykształcenie min. średnie

To oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i wyników w pracy

  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie i inicjatywę

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie