Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. rozliczeń i kontroli kosztów

Dream Houses Development Spółka z o.o.O firmie

  • Puławska 543
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Dream Houses Development Spółka z o.o.

Puławska 543

Warszawa

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z branży deweloperskiej, działającą w segmencie osiedli domów jednorodzinnych w Warszawie i okolicach. Dowiedz się więcej o nas na: www.dhd.com.pl.

W związku z rozwojem skali naszej działalności poszukujemy nowego członka zespołu:

Specjalista ds. rozliczeń i kontroli kosztów

Zakres obowiązków:

  • Weryfikacja faktur oraz innych dokumentów kosztowych wpływających do firmy, pod kątem zgodności rozliczeń z zawartymi umowami i odbioru usług/materiałów od kontrahentów przez osoby uprawnione;
  • Opisywanie wpływających do firmy faktur oraz innych dokumentów kosztowych wg obowiązującej wewnętrznej struktury kosztów;
  • Bieżąca archiwizacja i digitalizacja faktur oraz innych dokumentów kosztowych wpływających do firmy (ok. 150-200 dokumentów/miesiąc);
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej w zakresie pozytywnie zweryfikowanych zobowiązań, do akceptacji przez kierownictwo firmy
  • Wystawianie faktur i bieżące monitorowanie terminowości wpływów od klientów firmy  z tytułu wystawionych faktur i zawartych umów (ok. 20-40 dokumentów/miesiąc);
  • Przygotowywanie bieżących zestawień i analiz z zakresu kontroli kosztów na potrzeby kierownictwa firmy;
  • Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym obsługującym firmę (przekazywanie dokumentacji, udzielanie informacji i wyjaśnień na pytania biura rachunkowego, okresowa weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej prowadzonej przez biuro rachunkowe);
  • Wsparcie procesów zakupowych (pozyskiwanie ofert na usługi i materiały budowlane, przygotowywanie prostych umów zakupowych wg wzorów obowiązujących w firmie); 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub technikum ekonomiczne
  • Minimum 2 lata doświadczenia w księgowości, finansach lub w dziale ekonomicznym – mile widziane doświadczenie w branży budowlanej / deweloperskiej / nieruchomości
  • Znajomość podstawowych zagadnień księgowych i podatkowych
  • Biegła obsługa MS Office (Excel, Word, Outlook) i urządzeń biurowych
  • Mile widziana podstawowa znajomość oprogramowania finansowo-księgowego (Comarch ERP Optima)
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność, skrupulatność i zaangażowanie

Oferujemy:

  • umowę o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na okres 1 roku lub umowę B2B
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, rzetelności i sprawności w realizacji powierzonych zadań
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy) i pracę w kameralnym biurze na warszawskim Ursynowie.

Ogłoszenie archiwalne