Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. zakupów strategicznych

ORIENS HR Sp. z o.o. Sp. K.

  • Abrahama 1A, Oliwa, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

ORIENS HR Sp. z o.o. Sp. K.

Abrahama 1A

Oliwa

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Poszukiwanie nowych dostawców i rozwiązań produktowych/surowcowych na potrzeby procesu produkcyjnego oraz celem skutecznego wdrożenia nowych projektów.

  • Stałe poszukiwanie oszczędności i budowanie relacji z dostawcami, renegocjacja aktualnych warunków.

  • Analiza prognoz sprzedaży i produkcji pod kątem przyszłego zapotrzebowania na materiały i usługi.

  • Negocjowanie warunków i cen zakupu materiałów oraz kształtowanie polityki zakupowej różnych grup asortymentowych.

  • Optymalizacja procesów, metod i narzędzi w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw.

  • Aktywne działanie na rzecz obniżenia kosztów zakupu komponentów i usług do celów produkcyjnych.

  • Tworzenie wartości dodanej dla Klientów poprzez poszukiwanie i proponowanie zupełnie nowych rozwiązań zakupowych w projektach dostarczanych przez dział sprzedaży.

  • Kontrola poziomu realizacji jakości, terminowości dostaw, wyjaśnianie niezgodności.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe lub techniczne.

  • Znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodny kontakt.

  • Doświadczenie pracy w branży budowlanej lub HVAC – mile widziane,

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (zakupy/sprzedaż/logistyka).

  • Umiejętność planowania i organizowania pracy, ustalania priorytetów w realizacji zadań, zdolności analityczne.

  • Umiejętność negocjacji i efektywnego rozwiązywania problemów.

  • Wysoki poziom komunikacji interpersonalnej.

  • Samodzielność.

  • Umiejętność radzenia sobie z realizacją zadań pod presją czasu.

  • Dyspozycyjność - wyjazd służbowe do dostawców, udział w targach, etc.

To oferujemy

  • Adekwatne wynagrodzenie do posiadanych kompetencji i powierzonych obowiązków.

  • Zatrudnienie na umowę o pracę.

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym.

  • Udział w ciekawych projektach międzynarodowych.

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia kierunkowe oraz udział w budowaniu działu zakupowego.

  • Niezbędne narzędzia do pracy.

  • Możliwość pracy zdalnej (5 dni w miesiącu).

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • Dofinansowanie do zakupów okularów

Pierwszy etap rekrutacji:

  • rekrutacja zdalna