Specjalista ds. zakupów

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.O firmie

  • ul. Wilczy Dół 5
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

ul. Wilczy Dół 5

Warszawa

Metro Warszawskie Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, dysponującym wieloletnim doświadczeniem w zakresie przewozów pasażerskich, zarządzania, organizacji i realizacji budowy. Metro Warszawskie Sp z o.o. jako podmiot prawa handlowego, którego właścicielem jest Miasto Stołeczne Warszawa, świadczy usługi przewozów pasażerskich koleją podziemną w Warszawie. Jednocześnie, jako inwestor zastępczy na zlecenie m.st. Warszawy przygotowuje i nadzoruje całość procesu inwestycyjnego przy rozbudowie stołecznego metra – największej inwestycji komunikacyjnej w stolicy i jedynej w Polsce. Swoim pracownikom oferuje ciekawą i pełną wyzwań pracę w nowocześnie zarządzanej firmie.

 Metro Warszawskie Sp. z o.o. prowadzi nabór pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. zakupów
(Biuro Zaopatrzenia)

Opis stanowiska:

  • Zakup materiałów i części zamiennych do maszyn i urządzeń dla potrzeb eksploatacji i inwestycji oraz dla potrzeb ogólnozakładowych, na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia ze szczególnym wskazaniem na dostawy i usługi w branżach: elektrycznej, energetycznej, pomiarowej i taboru metra i innych pokrewnych.
  • Zlecenie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych maszyn i urządzeń, napraw i regeneracji części zamiennych (za wyjątkiem zleceń na stałą konserwację i dozór), na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia.
  • Zlecanie ekspertyzy i badań materiałów na podstawie wniosków o udzielenie zamówienia.
  • Przestrzeganie zgodności obowiązujących procedur z obowiązującymi Spółkę przepisami, przy realizacji procesu zamówień, napraw i dostaw.
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwań ofert i korzystnych warunków dostaw.
  • Prowadzenie negocjacji związanych z dostawami i zakupem usług.
  • Redagowanie i przygotowywanie zamówień, na podstawie dokumentacji i przeprowadzonych postępowań.
  • Nadzór nad prawidłową realizacją dostaw, udział w komisjach odbiorowych.
  • Organizacja transportu związanego z realizacją dostaw i napraw, przyjmowanie przesyłek związanych z dostawami i naprawami. Nadzór nad konwojowanymi materiałami i urządzeniami zakupionymi dla potrzeb Spółki oraz przewożonymi do naprawy.
  • Rozliczanie i kompletacja dokumentów finansowych i dokumentów obrotu materiałowego związanego z realizowanymi dostawami i usługami.
  • Prowadzenie rozliczeń i ewidencji dokumentów zakupu oraz przygotowanie informacji do sprawozdań Spółki i wymaganych przepisami informacji dla instytucji zewnętrznych.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w zaopatrzeniu lub logistyce min 2 lata.
  • Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych.
  • Umiejętność negocjowania z kontrahentami.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Szkolenie i wdrożenie w zakresie wykonywanych obowiązków.
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
  • Miłą atmosferę pracy w stale rozwijającym się przedsiębiorstwie.
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
  • Bilet na wszystkie środki komunikacji miejskiej na 1 i 2 strefę.

Zainteresowani proszeni są o składanie aplikacji za pomocą:

Aplikacje należy składać do dnia 11 kwietnia 2020r.

Informujemy, że kontaktować będziemy się tylko z wybranymi kandydatami,
przesłanych aplikacji nie zwracamy.

Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zakończenia procesu rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy