Specjalista ds. zakupów
Adecco Poland Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
- rekrutacja zdalna
Dla naszego Klienta, firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. zakupów
Obowiązki:
- Zarządzanie działaniami związanymi z pozyskiwaniem usług projektowych dla przydzielonego LOB-u z wykorzystaniem zaawansowanych dźwigni sourcingowych
Wykonywanie następujących czynności:
- Współpraca z klientami i interesariuszami w celu pozyskania, kwalifikacji i zdefiniowania wymagań
- Projektowanie i przeprowadzanie procesu konkurencyjnego
- Ocena konkurencyjnych ofert dostawców oraz opracowanie i przedstawienie opcji sourcingowych spełniających wymagania biznesowe
- Organizowanie rozwoju kontraktów z dostawcami. Prowadzenie negocjacji warunków biznesowych. Łagodzenie ryzyka prawnego i handlowego.
Partnerstwo i współpraca z:
- Regionalnymi współpracownikami Sourcingowymi
- Lokalnymi, regionalnymi i globalnymi interesariuszami wewnętrznymi.
- Wewnętrznymi zespołami ds. prawnych, ryzyka i finansów
- Identyfikacja nowych możliwości usługowych, które odpowiadają na potrzeby klienta lub je wyprzedzają
Jesteśmy zainteresowani współpracą z Tobą, ponieważ...
- Posiadasz tytuł licencjata (wymagany)
- Masz doświadczenie w sourcingu (negocjowanie kontraktów)
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Dodatkowe kwalifikacje:
- Znajomość technologii: biegłość w korzystaniu z pakietu Microsoft Office Suite (zwłaszcza zaawansowanego Excela)
- Umiejętności handlowe/strategiczne zdolności negocjacyjne, szczególnie w obszarze usług projektowych
- Badania rynkowe: umiejętność przeprowadzania analiz rynku/branży/dostawców i syntezy danych
- Zarządzanie projektami: umiejętność opracowywania, planowania i realizacji projektów oraz tworzenia planów i działań naprawczych z terminowym przekazywaniem kierownictwu aktualnych informacji
- Zarządzanie ryzykiem: znajomość czynników ryzyka biznesowego oraz wiedza biznesowa pozwalająca na odpowiednią minimalizację ryzyka
- Umiejętności komunikacyjne: zdolność do efektywnej komunikacji z wewnętrznymi interesariuszami i klientami
Co oferujemy:
- Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Rozpoczęcie pracy od listopada/grudnia na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
- Perspektywy rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku w pobliżu Ronda ONZ w Warszawie.
Brzmi interesująco? W takim razie nie wahaj się i aplikuj. Prosimy o złożenie aplikacji online wraz z aktualnym CV w języku angielskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne