Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. zakupów

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Dla naszego Klienta, firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko

Specjalista ds. zakupów

Obowiązki:

  • Zarządzanie działaniami związanymi z pozyskiwaniem usług projektowych dla przydzielonego LOB-u z wykorzystaniem zaawansowanych dźwigni sourcingowych

Wykonywanie następujących czynności:

  • Współpraca z klientami i interesariuszami w celu pozyskania, kwalifikacji i zdefiniowania wymagań
  • Projektowanie i przeprowadzanie procesu konkurencyjnego
  • Ocena konkurencyjnych ofert dostawców oraz opracowanie i przedstawienie opcji sourcingowych spełniających wymagania biznesowe
  • Organizowanie rozwoju kontraktów z dostawcami. Prowadzenie negocjacji warunków biznesowych. Łagodzenie ryzyka prawnego i handlowego.

Partnerstwo i współpraca z:

  • Regionalnymi współpracownikami Sourcingowymi
  • Lokalnymi, regionalnymi i globalnymi interesariuszami wewnętrznymi.
  • Wewnętrznymi zespołami ds. prawnych, ryzyka i finansów
  • Identyfikacja nowych możliwości usługowych, które odpowiadają na potrzeby klienta lub je wyprzedzają

Jesteśmy zainteresowani współpracą z Tobą, ponieważ...

  • Posiadasz tytuł licencjata (wymagany)
  • Masz doświadczenie w sourcingu (negocjowanie kontraktów)
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową

Dodatkowe kwalifikacje:

  • Znajomość technologii: biegłość w korzystaniu z pakietu Microsoft Office Suite (zwłaszcza zaawansowanego Excela)
  • Umiejętności handlowe/strategiczne zdolności negocjacyjne, szczególnie w obszarze usług projektowych
  • Badania rynkowe: umiejętność przeprowadzania analiz rynku/branży/dostawców i syntezy danych
  • Zarządzanie projektami: umiejętność opracowywania, planowania i realizacji projektów oraz tworzenia planów i działań naprawczych z terminowym przekazywaniem kierownictwu aktualnych informacji
  • Zarządzanie ryzykiem: znajomość czynników ryzyka biznesowego oraz wiedza biznesowa pozwalająca na odpowiednią minimalizację ryzyka
  • Umiejętności komunikacyjne: zdolność do efektywnej komunikacji z wewnętrznymi interesariuszami i klientami

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę za pośrednictwem Adecco
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Rozpoczęcie pracy od listopada/grudnia na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • Perspektywy rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku w pobliżu Ronda ONZ w Warszawie.

Brzmi interesująco? W takim razie nie wahaj się i aplikuj. Prosimy o złożenie aplikacji online wraz z aktualnym CV w języku angielskim.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne