Specjalista ds. Zakupów

ALVA SP. Z O.O.O firmie

ALVA SP. Z O.O.

Międzyleska 2/4

Wrocław

„Firma działająca od 15 lat w branży wyposażenia gastronomii, oferująca produkty renomowanych producentów z Europy i Stanów Zjednoczonych”.

Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Wrocław

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Wysyłanie i monitorowanie zamówień do dostawców
  • Aranżacja transportu zagranicznego i przygotowywanie dokumentacji do odpraw celnych i kontroli sanitarnych
  • Kontrola poprawności dokumentacji importowej (faktura, ceny, ilości, koszty transportu etc.)
  • Przyjęcia na magazyn w „Symfonii” i „CRM”
  • Zakładanie kartotek towarów w „Symfonii” i „CRM”
  • Aktualizacja cen i nazw produktów w „Symfonii” i „CRM”

Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Znajomość procedur i dokumentów związanych z importem (np. SAD, WNT itp.)
  • Znajomość zasad transportu międzynarodowego (inco terms, listy przewozowe itp.)
  • Doświadczenie w pracy na programie „Symfonia Handel” mile widziane
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Pracę w systemie jednozmianowym 8-16 od poniedziałku do piątku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

„Firma działająca od 15 lat w branży wyposażenia gastronomii, oferująca produkty renomowanych producentów z Europy i Stanów Zjednoczonych”.

Specjalista ds. Zakupów

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Wysyłanie i monitorowanie zamówień do dostawców
  • Aranżacja transportu zagranicznego i przygotowywanie dokumentacji do odpraw celnych i kontroli sanitarnych
  • Kontrola poprawności dokumentacji importowej (faktura, ceny, ilości, koszty transportu etc.)
  • Przyjęcia na magazyn w „Symfonii” i „CRM”
  • Zakładanie kartotek towarów w „Symfonii” i „CRM”
  • Aktualizacja cen i nazw produktów w „Symfonii” i „CRM”

Oczekiwania, jakie stawiamy wobec Kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
  • Znajomość procedur i dokumentów związanych z importem (np. SAD, WNT itp.)
  • Znajomość zasad transportu międzynarodowego (inco terms, listy przewozowe itp.)
  • Doświadczenie w pracy na programie „Symfonia Handel” mile widziane
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

W zamian za zaangażowanie oraz wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Pracę w systemie jednozmianowym 8-16 od poniedziałku do piątku
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne