Ta oferta pracy jest nieaktualna od 114 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Zamówień

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy szwajcarską firmą z przedstawicielstwem w Krakowie, działającą w branży medycznej diagnostyki laboratoryjnej.
     
    Od ponad 20 lat firma DiaHem Diagnostic Products, lider na rynku immunologii transfuzjologicznej, podnosi jakość badań grup krwi u krwiodawców i pacjentów oferując produkty najwyższej jakości i nowe technologie.
     
    Nasze działania zwiększają bezpieczeństwo leczenia krwią, która jest niezastąpionym lekiem w leczeniu wielu chorób przewlekłych i nagłych urazów. Ratujemy życie!
     
    Jeżeli te sprawy są Ci bliskie, być może jest to praca dla Ciebie?!

    Specjalista ds. Zamówień

    Miejsce wykonywania pracy: siedziba Pracodawcy

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • przyjmowanie i obsługę zamówień na odczynniki do badań grup krwi
    • rejestrację zamówień w systemie SAP
    • utrzymywanie stałego kontaktu z klientem w procesie obsługi zamówienia
    • utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami
    • organizowanie wysyłek towaru do klienta, wystawianie: faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych
    • dokonywanie zakupów u zewnętrznych dostawców celem realizacji umów z klientami
    • współpracę z agencją celną przy odprawie towaru
    • współpracę z przedstawicielstwem podatkowym
    • współpracę z firmą transportową w celu monitoringu i koordynacji logistycznej dostaw
    • współpracę z magazynem firmy w Polsce
    • archiwizację i zbieranie kompletu dokumentacji związanej z obsługiwanymi zamówieniami
    • sporządzanie raportów, statystyk i niezbędnych analiz dotyczących obsługiwanych zamówień
    • raportowanie prowadzonych działań do przełożonego, CRM
    • budowanie świadomości marki DiaHem Diagnostic Products na rynku wyrobów medycznych IVD

    Forma stosunku pracy: umowa o pracę, pełny etat.

    Wymagnia:

    • wykształcenie wyższe (min. licencjat)
    • min. 2 letnie udokumentowane doświadczenie na stanowisku w obszarze sprzedaży/ logistyki/ zakupów/ obsługi zamówień
    • biegła znajomość programu MS Office, znajomość obsługi SAP będzie dodatkowym atutem
    • dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
    • profesjonalne i odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań
    • doskonała organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
    • umiejętność działania pod presją, analitycznego myślenia i szybkiego kojarzenia faktów
    • wysoki poziom zaangażowania i samodzielność w realizacji celów
    • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
    • team player z pozytywnym nastawieniem: „potrafię to zrobić”
    • chęć stałego uczenia się i podnoszenia kwalifikacji

    Zapewniamy:

    • Narzędzia pracy
    • Program szkoleniowy
    • Rozwój osobisty
    • Pakiet socjalny
    • Przyjazne środowisko pracy

    Czekamy na Twoją aplikację!

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".