Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

MUZEUM MIASTA ŁODZI

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

MUZEUM MIASTA ŁODZI

Ogrodowa 15

Bałuty

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie planów i prowadzenie rejestru zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP z dn. 11.09.2019r. oraz aktów wewnętrznych;

  • Organizacja i kontrola postępowań o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz regulacji wewnętrznych;

  • Prowadzenie dokumentacji zamówień, w tym przygotowanie treści: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszeń, niezbędnej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem;

  • Udział w pracach komisji przetargowych;

  • Sporządzanie sprawozdań z udzielonych postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, oraz regulacji wewnętrznych;

  • Przygotowanie projektów zmian do wewnętrznych procedur dotyczących zamówień publicznych;

  • Analiza warunków umów i jej realizacji oraz dokumentacji projektowej pod kątem możliwych roszczeń finansowych i terminowych;

  • Prowadzenie i monitorowanie całego procesu zmian i roszczeń kontraktowych począwszy od ich przygotowywania, poprzez prowadzenie wszelkich spraw z nimi związanych takich jak: sporządzanie pism roszczeniowych / wniosków o zmianę wraz z ewentualną kalkulacją prac dodatkowych/zamiennych, sporządzenie uzasadnień formalnych i technicznych wraz z ich ewidencjonowaniem;

  • Monitorowanie terminów kontraktowych, wyliczanie roszczeń oraz prac dodatkowych i zamiennych;

  • Negocjowanie warunków umów;

  • Wsparcie w sporządzaniu zleceń, umów, aneksów zgodnie z wytycznymi przełożonego;

  • Kompletowanie dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp.;

  • Drukowanie, skanowanie, uzyskiwanie podpisów i archiwizowanie ww. dokumentów;

  • Przygotowanie umów, zleceń, aneksów, porozumień, ugód itp.;

  • Uzgadnianie i przyjmowanie zabezpieczeń umownych (gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych);

  • Koordynacja procesu podpisywania umów;

  • Nowe zadania o ogólnym charakterze.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (prawo, administracja);

  • Znajomość ustawy z dn. 11.09.2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych;

  • Doświadczenia w prowadzeniu postępowań o udzielenia zamówień publicznych; w szczególności postępowań pow. 130 000,00 PLN;

  • Umiejętność konstruowania umów;

  • Wysokie umiejętności negocjacyjne i orientacja na szukanie rozwiązań;

  • Zdolność do budowania dobrych relacji oraz identyfikowania potrzeb klienta;

  • Aktywność i nastawienie biznesowe;

  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;

  • Umiejętność planowania zadań w ramach pracy rocznej i dłuższej;

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań;

  • Dokładność, zaangażowanie, rzetelność i terminowość w wykonywaniu obowiązków.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w instytucji finansów publicznych;

  • Zapraszamy do udziału w rekrutacji osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, których stan zdrowia pozwala na wykonywanie obowiązków na proponowanym stanowisku.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • system wynagradzania pracowników sfery publicznej (dodatek stażowy, nagroda jubileuszowa);

  • udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum Miasta Łodzi;

  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji – Pałac rodziny Poznańskich w Łodzi;

  • elastyczny czas pracy;

  • możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.